Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- صهیونیست‌‌های شهرک نشین با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل به مسجد الاقصی برای سومین روز متوالی یورش بردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، ورود غیرقانونی به مسجد الاقصی و هتک حرمت به آن از سوی صهیونیست‌های شهرک‌نشین امروز سه شنبه نیز با حمیات نظامیان رژیم صهیونیستی آغاز شد.
نظامیان صهیونیست برخی از نمازگزاران را بازداشت و برخی را از مسجد اخراج کرده‌اند تا شهرک نشین‌ها در آرامش به هتک حرمت مسجد الاقصی ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از نمازگزاران در داخل و جوانان در خارج از مسجد الاقصی با استفاده از بلندگو و کوبیدن به درهای این مسجد، به این یورش واکنش نشان داده و تلاش دارند مانع از انجام مراسمات یهودی در این مکان اسلامی شوند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ورودی شهرک برقه را بستند
شبکه خبری قدس در کانال تلگرامی خود به نقل از منابع محلی اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی ورودی شهرک برقه در شمال غربی نابلس را با ریختن خاک بستند.

حضور شهرک‌نشینان افراطی در داخل حرم حضرت ابراهیم (ع)
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: صدها نفر از شهرک نشینان با حضور در حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل در کرانه باختری، به نواختن موسیقی و ادای مراسم دینی خودشان پرداختند.
نظامیان اشغالگر، پیشتر مسجد حضرت ابراهیم (ع) را به روی فلسطینی ها بسته بودند و پخش اذان را هم از آن به مدت دو روز ممنوع کردند.

تلاش یهودیان افراطی برای متشنج کردن هر چه بیشتر اوضاع قدس
به گزارش پایگاه خبری خبرگزاری آناتولی، یهودیان افراطی از پلیس اسرائیل خواستند به آنها اجازه دهد چهارشنبه آینده راهپیمایی «پرچم ها» را در بخش شرقی قدس اشغالی برگزار کنند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: آنان در درخواست خود از پلیس رژیم اشغالگر اعلام کردند: « ما قصد نداریم دست از تهدیدات بکشیم و در حال حاضر با افتخار با پرچم ها ( پرچم رژیم صهیونیستی) قدم خواهیم زد.»
چند روزی است که با توجه به حملات روزانه و فراخوان های شهرک نشینان اسرائیلی و گروه های حامی احداث معبد خیالی سلیمان برای ادامه یورش ها به این مسجد همزمان با عید پسح ، تنش ها بر قدس و صحن های مسجدالاقصی حکمفرما شده است.
در سال گذشته نیز هزاران نفر از یهودیان افراطی با پرچم های اسرائیلی راهپیمایی کردند و به منطقه باب العمود یکی از درهای بخش قدیمی شرق قدس اشغالی یورش بردند و پیش از آنکه به سمت «دیوار براق» بروند شعار « مرگ بر عرب» سر دادند.

بسته شدن مسیر عبور شهرک نشینان در مسجدالاقصی با سنگ و موانع
شبکه خبری قدس در کانال تلگرامی خود به نقل از منابع مطبوعاتی از بسته شدن مسیر عبور شهرک نشینان در مسجدالاقصی با سنگ و موانع خبر داد.

هشدار حماس درباره بسته شدن مسجد حضرت ابراهیم (ع)
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جنبش حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد اقدام اشغالگران در بستن مسجد حضرت ابراهیم (ع) تعرض خطرناک به مقدسات و اقدام تحریک آمیزی در برابر احساسات مسلمانان است.
حماس از اهالی کرانه باختری برای آماده باش و حضور گسترده برای مقابله با تعرض اشغالگران به مسجد حضرت ابراهیم (ع)، دعوت کرد.

درخواست وزارت اوقاف غزه برای آماده باش کامل به منظور دفاع از مسجد الاقصی
وزارت اوقاف و امور دینی غزه خواستار اعلام آماده باش کامل و فعالیت در همه زمینه‌ها و سطوح برای متوقف کردن تجاوزات به مسجد الاقصی شد تا دشمن صهیونیستی متوجه خطر حملات خود و عواقب وخیم آن باشد.
به گزارش فلسطین آنلاین، وزارت اوقاف و امور دینی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «حمله به مسجد الاقصی یک حمله کثیف و عبور از خطوط قرمز به علت هتک حرمت محل معراج پیامبر اکرم (ص) و برنامه ریزی برای ایجاد معبد خیالی (سلیمان) بر روی ویرانه‌های مسجد الاقصی است».
در این بیانیه آمده است: «سکوت در برابر این جنایت، مقامات رژیم صهیونیستی را برای تکمیل طرح‌های خود در زمینه تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد خیالی تشویق خواهد کرد».
وزارت اوقاف تاکید کرد: مسئله مسجد الاقصی نخستین و مهمترین مسئله مسلمانان است، وظیفه همه مسلمانان است که برای نجات مسجد الاقصی و حفظ آن از طرح‌ها و نقشه‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها بکوشند.
وزارت اوقاف از همه گروه‌های ملی و اسلامی و همه ملت فلسطین خواست آتش جنگ را زیر پای متجاوزان در هر جای این سرزمین از جمله کرانه باختری، قدس، غزه و سرزمین‌های اشغالی روشن کنند و تا جایی که در توان دارند برای یاری مسجد الاقصی بکوشند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسجدالاقصی مسجد حضرت ابراهیم رژیم صهیونیستی یهودیان افراطی مسجد الاقصی نظامیان رژیم شهرک نشینان وزارت اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل الجزیره، با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش این رژیم نتوانسته هیچیک از اهداف از پیش اعلام شده را در خصوص بازگرداندن اسرا و یا نابودی جنبش حماس محقق کند. همین مساله باعث شده درگیری های لفظی و اختلافات میان مقامات صهیونیست تشدید شود.

در همین خصوص وزیر شهرک سازی در رژیم صهیونیستی در گفت و گو با رادیو ارتش این رژیم گفت: کابینه اسراییل در حال فدا کردن همه چیز برای بازگرداندن ۲۲ یا ۳۳ اسیری است که شایستگی زندگی و حیات ندارند.

این سخنان وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی باعث شد یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم واکنش نشان دهد.

لاپید در واکنش به این وزیر صهیونیست تاکید کرد: کابینه اسراییل متشکل از ۲۲ یا ۳۳ عضو تندرویی است که حق زندگی ندارند.

این در حالی است که اوضاع در اراضی اشغالی متشنج تر شده و شهرک‌نشینان صهیونیست شب گذشته نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را با هدف اعمال فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کردند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

کد خبر 6093864

دیگر خبرها

  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی