Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@09:24:07 GMT

ماشین‌ آلات راهداری ملایر تعمیر می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۷۰۰

ماشین‌ آلات راهداری ملایر تعمیر می شود

تین نیوز

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه دراین جلسه با اشاره به اینکه نگهداری و تعمیر ماشین ‌آلات بالاترین سهم را از نظر هزینه‌ بری به خود اختصاص می‌دهد و از سوی دیگر تجهیز ماشین ‌آلات نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های راهسازی دارد، خواستار اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتباری به منظور تعمیر ماشین ‌آلات راهداری ملایر شد و معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با این درخواست موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، وی همچنین در نامه‌ ای مکتوب از دکتر امانی معاون وزیر درخواست کرد: نسبت به تخصیص قیر مورد نیاز به منظور روکش و ترمیم ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان مساعدت ویژه شود.

آزادی‌ خواه با اشاره به وجود ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته برای ۱۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در سطح شهرستان ملایر، از صدور دستور مساعدت معاون وزیر برای روکش و ترمیم راه روستایی شهرستان خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون وزیر حمل و نقل معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نماینده مردم ملایر ماشین آلات راهداری ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، حمید رضا شرف خانی اظهار کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی شدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌شود که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد