Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@04:11:28 GMT

خودکشی دانشجوی دکترا با شلیک گلوله

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۷۰۵

خودکشی دانشجوی دکترا با شلیک گلوله

علی معینی، مدیر توسعه روابط با دولت و جامعه دانشگاه تربیت مدرس درباره مرگ این دانشجو گفت: «نتیجه‌ پیگیری‌های ما و حراست دانشگاه تربیت مدرس نشان داد که این دانشجو در یکی از بوستان‌های وردآورد با شلیک گلوله جان خود را از دست داده است. کنار پیکر او یک قبضه اسلحه کمری و یک وصیتنامه پیدا شده که در آن طلب حلالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این در حالی بود که دکتر خسرو خواجه، رئیس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تربیت مدرس نیز در این باره گفت: «او دانشجویی متین، آرام، درسخوان و وارسته بود و کاری با کسی نداشت. این پسر جوان ورودی سال ۹۷ دکتری بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس، ساکن خوابگاه‌ این دانشگاه و در آستانه فارغ‌التحصیل شدن بود.»

این در حالی است که ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید مرگ این دانشجوی پسر به جام‌جم گفت: «جسد مرد جوان شنبه بیست و هفتم فروردین امسال در بوستانی در وردآورد و از سوی عابران پیدا شد.

ماموران کلانتری عوارضی تهران با اطلاع از ماجرا به آنجا اعزام و جسد را یافتند. یک کلت هم کنار جسد افتاده بود.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد او به قتل نرسیده، بلکه با شلیک گلوله خودکشی کرده است و تحقیقات برای شناسایی انگیزه او از خودکشی ادامه دارد.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودکشی دانشجوی دکترا گلوله دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر