Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون شجریان، خواننده شناخته‌شده موسیقی سنتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ضبط آلبومی به نام «گاه فراموشی» با حضور چهار نوازنده از کشورهای سوئد (دو نفر)، سوئیس و آلمان با حضور فردین خلعتبری به عنوان آهنگساز و شاعر خبر داد.

او در بخشی از این پست اینستاگرامی که با چهار ویدئو از چهار نوازنده؛ بیورن مه‌یر (نوازنده گیتارباس از سوئد)، کلاوس گزینگ (نوازنده ساکسیفون سوپرانو از آلمان)، کارلو نیدر هاوزر (نوازنده ویلونسل از سوئیس) و فردریک ژیل (نوازنده پرکاشن از سوئد) همراه بود، چنین نوشت:

«این شنیدن، دیدنی است

آلبوم موسیقی «گاه‌ فراموشی» تازه‌ترین همکاری هنری همایون شجریان و فردین خلعتبری اردیبهشت منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازندگان این آلبوم بیورن مه‌یر، کلاوس گزینگ، کارلو نیدرهاوزر و فردریک ژیل هستند و فردین خلعتبری این قطعات را بر روی سروده‌هایی از خود تصنیف کرده است.

این قصه و همکاری ماندگار است؛ با ما همراه باشید و منتظر خبرهای بعدی از این همکاری هنری بمانید.»

همایون شجریان خواننده، فردین خلعتبری تهیه‌کننده و آهنگساز و شاعر، رامین صدیقی مشاور تهیه‌کننده، سحر فروزان مشاور تهیه‌کننده، رضا موسوی مدیر هنری، کاوه عابدین و فرانس شادن صدابرداران عوامل اجرایی این آلبوم موسیقی را تشکیل می‌دهند که ضبط آن در کشورهای ایران و اتریش صورت گرفته است.

همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته فعالیت‌های مستمری با یکدیگر داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» روی اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی و خوانش چند تک‌آهنگ برای سریال‌ها و آثار صوتی اشاره کرد.

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1623293

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: همایون شجریان خواننده نوازنده و آهنگساز موسیقی موسیقی کلاسیک همایون شجریان فردین خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)

عصر ایران - نقاشی دیواری "نوازنده ویولن سل فنی" (A Violonchelista de Fene) توسط SFHIR روی یک ساختمان 9 طبقه کشیده شده است. این یکی از بزرگترین نقاشی های دیواری عمودی در زندگی حرفه ای خالق آن است.

نقاشی دیواری نوازنده ویولن سل در سال 2023 در شهر فنی، اسپانیا کشیده شد و توسط وب سایت استریت آرت سیتیز در رقابت بهترین نقاشی های دیواری سال 2023 مقام نخست را کسب کرد. استریت آرت سیتیز از سال 2016 بهترین نمونه های هنر خیابانی از سراسر جهان را معرفی می کند.

SFHIR به عنوان خالق نقاشی دیواری نوازنده ویولن سل فنی به طور ماهرانه ای از شکل ساختمان برای ادغام نقاشی دیواری با سازه استفاده کرده است. هنگام شب، با روشن شدن چراغ های راه پله و خروج نور از پنجره ها این گونه به نظر می رسد که فرت های ویولن سل روشن می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «بنکسی»، معروف ترین هنرمند جهان که کسی او را نمی شناسد! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • خبر جنجالی درباره همایون شجریان و سحر دولتشاهی
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • (ویدئو) خواننده‌های مورد علاقه استاد شجریان؛ از سلن دیون تا پاواروتی
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی