Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:47:30 GMT

آخرین شرایط همه‌گیری کرونا در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۵۹۶۱

آخرین شرایط همه‌گیری کرونا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، یک بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شد.

بررسی آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس، حاکی است از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۶۰ هزار و ۳۳۴ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۴ ساعت گذشته (از بیست و نهم تا سی‌ام فروردین‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شد.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۱ هزار و ۷۵۲ نفر رسیده است و ۴۸ هزار و ۵۸۲ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به ۱۰ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در سمنان علوم پزشکی سمنان بیمارستان های سمنان شیوع بیماری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور