Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید حسینی در دیدار با فرمانده سپاه فجر استان با تاکید بر تلاش مسوولان مجموعه سلامت و سپاه فجر استان برای احیای روحیه معنوی در جامعه گفت: وحدت دو مجموعه سپاه و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برکت و افزایش روحیه و انگیزه تلاش در راستای تامین سلامت جامعه را به همراه دارد و موجب تقویت زیرساخت‌های خدمت رسانی در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یکی از مهمترین اقدامات مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج و سپاه فجر استان، برگزاری اردو‌های جهادی و رفع نیاز‌های بهداشتی درمانی مناطق محروم شهر شیراز و استان است که تاکنون برکات مثبتی به همراه داشته است.

مسئول ارشد مجموعه سلامت فارس گفت: اولویت مسئولان دانشگاه، برگزاری اردو‌های جهادی با همکاری بسیج جامعه پزشکی فارس پس از ماه مبارک رمضان و در راستای رسیدگی به وضعیت سلامت مردم مناطق کم برخوردار است که امیدواریم در سال جاری با قوت بیشتری انجام شود.

خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این دیدار با قدردانی از مجموعه سلامت استان در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم استان، به ویژه کادر بهداشت و درمان درگیر با کرونا تاکید کرد: تمام تلاش سپاه فجر استان و بسیج این است که خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان، در اولویت قرار گیرد.

یدالله بوعلی با اعلام حمایت همه جانبه از مجموعه سلامت به ویژه در این بحران گفت: سپاه فجر استان تلاش می‌کند تا همگام با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان توسعه چشمگیری یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز سپاه فجر فارس تقویت زیرساخت ها علوم پزشکی شیراز سپاه فجر استان مجموعه سلامت خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان