Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:35:44 GMT

پایگاه های اورژانس فردیس نیازمند تجهیز هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۴۵۵

پایگاه های اورژانس فردیس نیازمند تجهیز هستند

«حسین خرمی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است چند دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس این شهرستان  اضافه شود ضمن آنکه  اگر شهرداری ها یا فرمانداری مکانی برای ایجاد پایگاه  در اختیار اورژانس ۱۱۵ فردیس قرار دهند پنج دستگاه آمبولانس و نیروی انسانی  در

پایگاه جدید مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه موتورلانس به ناوگان اورژانس ۱۱۵ فردیس اضافه شد که این  امر موجب باعث کاهش زمان اعزام ماموریت در ترافیک و کمک به درمان و آماده سازی بیماران ومصدومان  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمی  افزود: با پیگیری هایی که در حال انجام است امسال شاهد اضافه شدن چندین دستگاه آمبولانس در فردیس خواهیم بود که در صورت حمایت مسوولان شهرستان و خیرین در جهت ایجاد فضا این امر سریع تر محقق خواهد شد.

 وی از رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز که نگاه ویژه به شهرستان فردیس دارند، تشکر و قدردانی کرد.

مسوول اورژانس ۱۱۵ شهرستان فردیس گفت: این شهرستان از نظر موتور لانس کمبود ندارد ولی در حال پیگیری هستیمکه یک دستگاه موتورلانس دیگر تحویل بگیریم.

خرمی افزود: قرار است یک پایگاه اورژانس در بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی فردیس ایجاد شود و  بودجه برای ساخت این پایگاه در بیمارستان اختصاص یافته است.

وی یاد آور شد: در زمان حاضر پنج پایگاه با هشت دستگاه امبولانس  و سه دستگاه موتورلانس در این شهرستان فعال است و برای رفع مشکل امدادی این شهرستان  حداقل چهار تا پنج دستگاه  آمبولانس دیگر نیاز است.

وی گفت: یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرک ناز فردیس در حال ساخت است و راه اندازی پایگاه دیگر در شهرک مهندسی زراعی مشکین دشت کارهای اداری در حال انجام است تا عملیات ساخت آغاز می شود.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس سازمان اورژانس کشور البرز فردیس سازمان اورژانس کشور اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت