Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:49:08 GMT

تغییر در نحوه عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۴۹۸

تغییر در نحوه عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده

بورس کالای ایران تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نامه جدید بورس کالای ایران به شرکت های کارگزاری با عنوان نحوه عرضه محصول‌ها آمده است: با توجه به تعطیلی روز شنبه آینده(3 اردیبهشت)، عرضه برخی از محصول ها در هفته منتهی به 7 اردیبهشت با تغییراتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه جزییات تغییر برخی از عرضه در تالار صنعتی در روزهای مختلف به شرح زیر است:

یکشنبه 4 اردیبهشت | عرضه  ورق اختصاصی (خودرو و لوازم خانگی)، شمش بلوم آلیاژی، میلگرد صنعتی، تیرآهن بال شیب دار و بال پهن، سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی

دوشنبه 5 اردیبهشت | عرضه مس کاتد، شمش خالص و بیلت آلومینیوم، شمش روی و شمش سرب

سه‌شنبه 6 اردیبهشت | عرضه مس مفتول، شمش آلیاژی و مفتول آلومینیوم

در پایان هم تاکید شده، عرضه بقیه محصول‌ها طبق روال عادی هر هفته صورت می پذیرد.

انهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بورس تهران بورس کالا بورس تهران محصول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپل امروز در رویداد معرفی آیپدهای خود، از گران‌ترین و پیشرفته‌ترین تبلت خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. این آیپد در دو اندازه ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که اپل، آیپد پرو را باریک‌ترین محصول تاریخ خود می‌نامد، چرا که ضخامت آن ۵.۱ میلی متر است.

آیپد پرو از تراشه جدید اپل به نام M۴ بهره می‌برد، این در حالی است که لپ‌تاپ‌های اپل در حال حاضر با تراشه‌های M۳ ساخته و عرضه می‌شوند. به گفته اپل تراشه M۴ یک تراشه فوق‌العاده قدرتمند برای هوش مصنوعی است.

همچنین آیپدهای پرو، نوع جدیدی از نمایشگر OLED را خواهند داشت. فناوری به‌کار رفته در این صفحه نمایش، همان فناوری است که در آیفون‌ها دیده می‌شود اما توسعه یافته‌تر؛ در نتیجه صفحه نمایش‌های آیپد پرو، وضوح بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی خواهند داشت. برای ساخت این صفحه‌نمایش‌ها، فناوری OLED توسعه یافته و با نام Ultra Retina XDR معرفی شده است.

امروز در رویداد رونمایی از تبلت‌های اپل، در کنار آیپد پرو از آیپد ایر و قلم اپل نیز رونمایی شد. این‌ دو سری آیپد اولین مدل‌های جدید آیپد هستند که اپل از اکتبر ۲۰۲۲ عرضه کرده است. اپل از زمان عرضه آیپدها در سال ۲۰۱۱ بروزرسانی در خط تولید خود نداشت، اما امروز با رونمایی از این آیپدها، طرفداران خود را غافلگیر کرد. گفته شده است که از هفته آینده آیپدها در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

منبع: cnbc

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904020

دیگر خبرها

  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته