Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@12:30:16 GMT

تغییر مهم استقلال برای بازی حساس با سپاهان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۵۵۷

تغییر مهم استقلال برای بازی حساس با سپاهان

جعفر سلمانی یکی از بازیکنان تازه‌وارد تیم استقلال در فصل بیست‌ویکم است که خیلی زود در این تیم فیکس شده و مورد اعتماد فرهاد مجیدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین دیدار مستقیم تیم‌های استقلال و سپاهان به بازی هفته دهم دور رفت مسابقات لیگ برتر جاری برمی‌گردد. دیداری که استقلال در همان نیمه اول توانست با تک گل بازیکن خوزستانی خود با پیروزی به رختکن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر سلمانی بازیکن ۲۵ ساله متولد شادگان که در ابتدای فصل جاری پس از جدایی از باشگاه پورتیموننزه پرتغال (که به تازگی با ۷ گل مغلوب تیم پورتور با حضور مهدی طارمی شد) به استقلال پیوست، تاکنون در ۲۴ بازی به مدت ۱۹۲۵ دقیقه برای استقلال به میدان رفته است.

نکته جالب توجه درباره جعفر سلمانی این است که این بازیکن گلزن تیم استقلال به سپاهان در بازی رفت است که در دقیقه ۳۵ آن بازی یک گل سه امتیازی برای استقلال زد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

جعفر سلمانی هافبک تهاجمی ۲۵ ساله تیم استقلال یکی از نفرات تاثیر گذار این تیم در فصل جاری لیگ برتر بوده که با توجه به فوتبال بدون حاشیه‌ای که در این تیم از خود به نمایش می‌گذارد کمتر به چشم آمده و دیده شده است.

از دیگر نکات بارز در رابطه با این بازیکن، حضورش در ۲۲ بازی در ترکیب اصلی این تیم است. او تنها در دو دیدار از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شده است که مشخص می‌کند یکی از بازیکنان مورد اعتماد کادر فنی به ویژه فرهاد مجیدی بوده است و حالا در نبود رافایل سیلوا بعید نیست با تغییر دوباره سیستم دفاعی استقلال از سه به چهار نفره سلمانی در پست دفاع چپ به میدان برود. جایی که اثرگذاری او قطعاً کمتر خواهد شد.

او همچنین در این فصل توانسته ۴ گل برای استقلال به ثمر برساند که سه گل او همراه با کسب امتیاز بوده است. جعفر سلمانی تک گل سه امتیازی استقلال مقابل تیم‌های هوادار، سپاهان و فجرسپاسی (در دیدار برگشت) را به ثمر رساند تا سه نتیجه یک بر صفر و کسب ۹ امتیاز با گل‌های او برای استقلال رقم بخورد. دیگر گل این بازیکن نیز در بازی با شهر خودرو مشهد در حالی به ثمر رسید که استقلال ۳ بر صفر این دیدار را با برد پشت سر گذاشت.

سلمانی در دیدار مقابل نساجی مازندران نیز ۱۲۰ دقیقه در ترکیب استقلال تلاش کرد، اما هرگز نتوانست مانع شکست تیمش شود.

به گزارش ایمنا، دیدار برگشت دو تیم در چارچوب هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 569571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جعفر سلمانی استقلال تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران روزنامه استقلال جوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای استقلال جعفر سلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان