Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@17:18:54 GMT

یادگیری زبان انگلیسی ، چالش اصلی پیشرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۶۸۲۴

یادگیری زبان انگلیسی ، چالش اصلی پیشرفت

در قرآن کریم به مومنان توصیه شده است که اگر در راه حقیقت با مانع و مشکلی غیرقابل‌حل روبه‌رو شدند، مهاجرت کنند، چرا که زمین پهناور است و هر انسانی قادر است تا در پهنای این کره خاکی و یا حتی سایر منظومه‌ها در صورت میسر بودن حیات، به خواسته و آرزوهای خویش دست یابد.

چالش زبان در موفقیت کاری و تحصیلی

اما چالشی که همواره در این نوع تغییر پیش روی افراد است، مسئله زبان کشور مقصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای داشتن زندگی اجتماعی دل‌خواه، نیاز به ارتباط داریم و زبان ابزار مهمی در این امر است. از آنجایی که کشورهای انگلیسی زبان بخش کثیری از کشورهای مهاجرپذیر را تشکیل می دهند و زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان بین‌المللی است، یادگیری این زبان می تواند در کیفیت مهاجرت تاثیر به‌سزایی داشته باشد.اولین و مهم ترین قدم برای شروع تعیین سطح است که تعیین سطح آنلاین راه را برای شما هموارتر می‌سازد.

یادگیری زبان پیش از تحصیل در خارج از کشور

بعضی از افراد بدون یادگیری زبان، اقدام به مهاجرت می‌کنند و با چالش‌های زیادی در سفر خود روبه‌رو می‌شوند. اما راه آسان‌تری نیز وجود دارد که باعث کاهش دغدغه‌ها و افزایش اعتمادبه‌نفس شما در مهاجرت‌تان می‌شود و آن یادگیری زبان کشور مقصد است. شما می‌توانید رایج‌ترین زبان بین‌المللی را به‌آسانی و از منزل خود یاد بگیرید. شاید بپرسید چگونه؟ مگر می‌شود از داخل خانه در کلاس آموزشی شرکت کرد؟ از کجا سطح دانش مرا ارزیابی خواهند کرد؟ از چه ترمی باید شروع به آموزش دیدن کنم؟ بدون حضور در کلاس، چگونه تعامل موثر بین زبان‌آموز و مدرس برقرار می شود و سوال‌های دیگر..
ما در این مقاله به تمام سوال‌های شما در مورد یادگیری راحت و موثر از داخل خانه پاسخ می‌دهیم. در واقع ما راه‌حل داشتن مهاجرتی بدون دغدغه را به شما نشان می‌دهیم.
جالب است بدانید که برای ارزیابی هر زبان در سطح بین‌المللی، آزمون‌های شناخته شده‌ای وجود دارند. این آزمون‌ها اسامی مختلفی دارند و افراد برای تسلط بر زبان موردنظر، باید سعی کنند تا سطح آموخته‌ها و مهارت‌هایشان را تا حد قبولی در این آزمون‌ها تقویت کنند. شناخته‌شده‌ترین آزمون بین‌المللی برای زبان انگلیسی، آزمون آیلتس است.

برترین روش یادگیری زبان در همه‌گیری کرونا

اما در کنار مهاجرت و حرکت برای رسیدن به آرزوها، باید متوجه خطر کشنده‌ای که با زندگی روزمره ما عجین شده است، نیز باشیم. در غیر این صورت نه‌تنها به رویاهایمان نمی‌رسیم، بلکه امکان دارد جانمان را از دست بدهیم. کرونا بیماری ویروسی کشنده‌ای است که بسیاری از ما را به زندگی آنلاین برای فعالیت‌های روزمره‌مان پیوند داده است. یادگیری زبان انگلیسی نیز از این امر مستثنی نیست و شاید برای اولین بار است که موسسات در همه ابعاد فعالیت‌هایشان به‌سبک آنلاین روی آورده‌اند.
اولین مرحله در مراجعه به موسسات برای ثبت‌نام در دوره های آموزشی، آزمونی به نام آزمون تعیین‌سطح است. به این معنا که سطح دانش و مهارت‌های زبانی فرد را برای قرارگیری در دوره مناسب او می‌سنجند. هم اکنون این آزمون به‌صورت آنلاین در بسیاری از موسسات برگزار می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی و از داخل منزل خود در این آزمون شرکت کنید. پس از بررسی نتایج آن، سطح مناسب برای شروع یادگیری زبان انگلیسی به شما اعلام می شود. بعد از این مرحله شما باید نوع کلاس خود را از میان گزینه‌های موجود نظیر کلاس‌های فشرده، حضوری، تدریس خصوصی زبان و آنلاین انتخاب کنید.

انواع کلاس‌های آموزشی

در این مقاله کوتاه برای توضیح دقیق‌تر هر نوع کلاس به بیان بارزترین ویژگی‌های آنها بسنده می‌کنیم. کلاس‌ها را می‌توان به دو دسته کلی حضوری و آنلاین طبقه‌بندی کرد. همان طور که از نامشان مشخص است، کلاس‌های حضوری به‌صورت فیزیکی در محل موسسه برگزار می‌شوند و کلاس‌های آنلاین از هر جایی که مجهز به سیستم کامپیوتر و اینترنت پر سرعت باشد، قابل دسترسی است.
کلاس‌های فشرده در مدت زمان کوتاه‌تر و با فاصله زمانی کمتر بین جلسات برگزار می‌شوند و برای افرادی که با محدودیت زمانی مواجه هستند، مناسب است.
یکی از محبوب‌ترین انواع کلاس‌ها به‌لحاظ تعامل بالای مدرس و زبان‌آموز، کلاس‌های خصوصی هستند. هر چند شهریه این کلاس‌ها نسبت به سایر گزینه‌ها بالاتر است، ولی تعداد کم زبان‌آموزان و زمان بیشتر برای توجه مستقیم به تمام فعالیت‌های زبان‌آموز، آن را به انتخابی جذاب برای عده‌ای تبدیل نموده است.

دوره‌های آمادگی برای آزمون آیلتس

در کنار انواع کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی، دوره‌های مخصوص آزمون آیلتس نیز وجود دارند. در این دوره‌ها تمرکز اصلی، آمادگی برای آزمون آیلتس است. تمامی کتاب‌های آموزشی این دوره دارای اسامی مرتبط با آیلتس هستند. آزمون‌های ماک و اصلی نیز برای سنجش مهارت‌های شما در این موسسات برگزار می‌شوند. افرادی که با زبان انگلیسی آشنایی دارند و دوره‌های پایه‌ای و متوسط زبان انگلیسی را گذرانده‌اند، می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و کوتاه‌ترین مسیر را برای تسلط بیشتر بر زبان انگلیسی طی کنند. پیش از این تهران تنها شهری بود که در زمینه آزمون و آمادگی‌های آیلتس فعالیت داشت، ولی در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ کشور می‌توان در این دوره‌ها شرکت کرد.کلاس آیلتس در تهران نیز برگزار می شود.

سخن نهایی

مهاجرت بدون داشتن مهارت‌های زبانی کافی، امری چالش برانگیز و دشوار است و بهتر است با کسب آمادگی در زمینه‌های موردنیاز از میزان سختی‌ها کاست و بر انگیزه و دل‌گرمی و نقاط قوت خود افزود. پیشنهاد ما به شما این است که با هر سطح دانش زبانی که دارید، اقدام به بهبود مهارت‌هایتان نمایید. در شرایط همه‌گیری کرونا، بهترین گزینه برای شروع، انتخاب موسسه‌ای معتبر و شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین است. انتخاب دوره‌های آموزشی خصوصی، فشرده، آنلاین و دوره‌های مخصوص آیلتس گزینه‌های مناسبی برای شما خواهند بود. پس از گذراندن دوره‌ها می‌توانید در آزمون آزمایشی آیلتس (ماک) شرکت کنید و پس از اطمینان از مهارت‌های خود، در آزمون اصلی شرکت نمایید و با اطمینان از مهارت‌های زبانی خود به سراغ آمادگی برای سایر چالش‌های مهاجرت خود بروید. جالب است بدانید بسیاری از کشورها برای پذیرش ویزای شما، مدرک معتبر زبان را نیز می‌خواهند. پس اگر در هدف خود مصمم هستید، بهتر است راهی مناسب را برای کسب آمادگی‌های لازم در پیش بگیرید و با اطمینان و اعتمادبه‌نفس برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. انتخاب شرکت‌ها و موسسات معتبر برای همکاری در مسیر مهاجرت می تواند منجر به آرامش و دل‌گرمی شما بشود. همواره اطلاعات دقیق و درستی را از سایت‌ها و منابع معتبر کسب کنید.

سخن انگیزشی

ایجاد تغییر و شکوفایی در ابعاد مختلف زندگی شخصی از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است و هیچ‌وقت تنها یک راه برای همه مناسب نیست. اینکه بتوانیم در هر شرایطی انعطاف فکری داشته باشیم و چالش‌ها را با روش‌های مهیج و جذاب حل کنیم، بخشی از مهارت‌های زندگی به‌شمار می‌روند. افراد همواره در هر نوع جامعه‌ای با مسایلی روبه‌رو می‌شوند که نیاز به حل و ساماندهی آن‌ها دارند. ما می‌توانیم با کسب مهارت‌های مختلف و شناخت واقعیت‌ها بر قدرت تحمل خود بیفزاییم و در کنار تحمل دشواری‌ها، لذت موفقیت و توانایی را نیز بچشیم. داشتن انگیزه قوی و پشتکار، خسته نشدن از شکست‌ها و تلاش برای رسیدن به خواسته‌ها از راه‌های درست از جمله معیارهای موفقیت در کارها هستند.

کد خبر 1622887

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یادگیری زبان زبان انگلیسی آزمون آیلتس بین المللی تعیین سطح آزمون ها کلاس ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند

محمد مصباحی ، با اشاره به اقدام‌های انجام شده در موضوع آموزش‌های مهارتی، گفت: سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۳۰ جوان در کارگاه و دوره‌های مهارتی در استان قم شرکت کردند.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی این نهاد از سنین قبل از دبستان آغاز می‌شود، گفت: در سالی که گذشت افزون بر پنج‌هزار نفر از دانش‌آموزان قم با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف، آموزش‌های مهارتی و کمک‌های اولیه را گذراندند.

مصباحی موحد، نقش‌آفرینی در پرکردن اوقات فراغت تابستان را از طرح‌های جاری هلال‌احمر قم یاد کرد و افزود: در همین خصوص در تابستان امسال ۳۴ عنوان کلاس جهت حضور نوجوانان و جوانان قمی پیش‌بینی‌شده است.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم گفت: این کلاس‌های ۳۴ گانه در رشته‌های مختلف هنری، مهارتی، آموزش زبان، مشاوره ازدواج و پیشگیری از اعتیاد، دوره‌های علمی و هنری و کمک‌های اولیه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه جوانان قمی جهت بهره‌مندی از این دوره‌ها می‌توانند به هلال‌احمر استان مراجعه کرده و یا به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام خود را نهایی کنند، تصریح کرد: تمامی دوره‌های علمی، هنری و مهارتی جمعیت هلال‌احمر با کمترین هزینه ممکن برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا