Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نهمین جسله ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با دستوراتی همچون ارائه گزارش اقدامات ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران؛ بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه ادامه فعالیت مراکز ثابت و سیار؛ اعلام مشخصات اتباع بیگانه، بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات اجرایی مرتبط با بخش‌های مختلف ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیم مرادی روزبهانی، مسوول دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران تصریح کرد: در این نشست مقرر شد دستورالعمل های بهداشتی بازنگری شده و همچنین دستورالعمل واکسیناسیون علیه سرخک طی مکاتبه‎ای با معاونت بهداشت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت و به تمام واحدهای شهرداری تهران جهت اقدام لازم ارسال شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و محروم از خدمات جامعه، در ادامه پویش «تهران دوباره جان می گیرد»، واکسیناسیون دوز سوم گروه‎های آسیب‌پذیر در دستور کار جدی این ستاد قرار خواهد گرفت.

 مسوول دبیرخانه ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران ادامه داد: همچنین مجدداً بر تشدید رعایت پروتکل ها در همه اماکن عمومی وابسته به شهرداری تهران بخصوص شرکت بهره برداری قطار شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت واحد اتوبوسرانی و همچنین سازمان تاکسیرانی تاکید شد.

وی افزود: برابر دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مقرر شد به منظور هماهنگی تزریق واکسن، بیماریابی فعال، اعمال قرنطینه و اعلام وضعیت تجمعات کارگری شناخته شده پناهجویان افغانستانی، مشخصات این اماکن و تجمعات از طریق واحدهای تابعه شهرداری تهران به دبیرخانه ستاد و متعاقباً به دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد پروتکل های بهداشتی بهداشتی مترو ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴