Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@22:12:19 GMT

افتتاح چهار پروژه ورزش کارگری استان یزد در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۷۴۱۱

افتتاح چهار پروژه ورزش کارگری استان یزد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا فلاحتی در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد افزود: با توجه به اینکه کارگران در برخی مشاغل نمی توانند به راحتی در برنامه های ورزشی شرکت کنند، توانستیم در قالب المپیاد ورزش کارگری برای اولین بار در استان ورزش را به واحدهای تولیدی ببریم و فرصت مسابقه را به این عزیزان بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات این المپیاد از مهرماه 1400 ویژه آقایان و بانوان کارگر، فرزندان کارگر و کارگران کم بینا و نابینای استان آغاز و در اسفند ماه با انجام مسابقات در مرحله استانی و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: در مجموع، کارفرمایان ۲۱ شرکت و کارخانه تولیدی از این المپیاد استقبال کردند و مسابقات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد و از سوی فدراسیون ورزش کارگری و وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و یزد توانست الگوی سایر استان ها در ایجاد شور و نشاط کارگران و ابتکار عمل در توسعه ورزش کارگری باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه های ورزش کارگری استان سهم قابل توجهی در سرانه ورزشی استان دارند و برای توسعه این امر به چند مجموعه ورزشی نیمه تمام در سفر سال گذشته رئیس جمهور به یزد اعتبارات خوبی داده شد؛ در هفته دولت ۱۴۰۱ استخر مجموعه ورزش کارگری اردکان، احداث سالن مجموعه ورزشی شهرستان ابرکوه، قسمتی از مجموعه ورزشی شماره یک شهرستان یزد و پروژه مجموعه ورزشی شهرستان بافق افتتاح می شود.

این مقام مسئول استان با تقدیر و تشکر از کارگران شرکت کننده در برنامه های ورزشی و نیز کارفرمایان فعال در امر ورزش استان اظهار کرد: کارگران یزدی تاکنون در مسابقات قهرمانی کارگران کشور دست به کارهای بزرگی زده اند و در مسابقات اعزامی در سال گذشته موفق به کسب 6 مقام اول، 4 مقام دومی و 3 مقام سومی در بخش انفرادی و دو طلا در بخش تیمی شده اند؛ امیدواریم این عزیزان در مسابقات ملی و بین المللی نیز خوش بدرخشند.

گفتنی است در این مراسم برنامه های همچون اجرای موسیقی، اجرای حرکات نمایشی، تجلیل از برترین ها و کادر برگزاری المپیاد و همچنین تجلیل از فرزند شهید مدافع حرم اجرا شد و یک شب برای و با نشاط برای جامعه شریف کارگری رقم خورد.

کد خبر 1623338

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد بخش تعاون مجموعه ورزشی ورزش کارگری مجموعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • سرنوشت لایحه امنیت شغلی به کجا ختم شد؟
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟