Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در آیین معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی بردسیر افزود: با توجه به آغاز توسعه صنایع در بردسیر، قطعا در کنار توسعه اقتصادی، مردم به خدمات انتظامی بیشتری نیاز دارند.

وی اظهار داشت: بردسیر یکی از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد کامیون های سنگین را داراست و رانندگان زیادی از این شهرستان در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شرکت در آزمون های رانندگی پایه یک، اخذ برگ معاینه فنی و آزمایشات رانندگان به ناچار در مرکز استان کرمان انجام می‌ شود و لازم است توسعه زیرساخت ها و ایجاد تاسیسات و تجهیزات هوشمند (برای هوشمند سازی پلیس) در شان مردم بردسیر فراهم شود تا آنها بتوانند بدون نیاز به مراجعه به مرکز استان، خدمات انتظامی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: برای ارتقای رده و مقر انتظامی بردسیر،  ابتدا باید زیرساخت های موجود بهسازی شده و مورد استفاده قرار بگیرد و زیرساخت هایی که نیازمند خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف است مانند ستاد انتظامی، پاسگاه ها و کلانتری ها باید توسعه و گسترش یابد لذا برای درخواست رده و مقر انتظامی بالاتر در این شهرستان، لازم است زیرساخت های قبلی بهسازی شود.

مقام عالی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: اکنون که با همت مسئولان، بستری در این شهرستان فراهم شده و دولتی شایسته و مردمی سر کار آمده، وظیفه ما توسعه شایسته زیرساخت های امنیتی در شهرستان بردسیر است.

وی از مسئولان بردسیر خواست با توجه به شروع سرمایه گذاری های صنایع و معادن و روند توسعه این شهرستان، از ظرفیت خیرین امنیت ساز برای توجه بیشتر به بردسیر استفاده شود. 

وی قول داد، برابر سهمی که خیرین امنیت ساز به شهرستان بردسیر می آورند، از سهم استانی و کشوری حوزه انتظامی در اختیار این شهرستان قرار گیرد تا بتوانیم بردسیر را در این حوزه نیز به سطح شهرستان‌های دیگر برسانیم.

سردار ناظری گفت: بردسیر به دلیل فعالیت های ارزشمند ارکان امنیتی شامل نیروی انتظامی، سپاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) و با مدیریت خوب فرمانداران، پشتیبانی دستگاه قضایی، راهنمایی‌های ائمه جمعه و همراهی خوب مردم در سال‌های گذشته به ضریب بالایی از امنیت رسیده و آماده توسعه صنایع مختلف شده است.

سردار ناظری با اشاره به خدمت در بردسیر طی سال های گذشته افزود: آن زمان به مسئولان وقت متذکر می شدم که بردسیر به دلیل نزدیکی به مرکز استان کرمان و شرایط اقلیمی و جغرافیایی، ظرفیت توسعه صنایع و معادن را در کنار کشاورزی دارد و شایسته هرگونه توسعه در ابعاد مختلف است.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان بردسیر نسبت به سالهای گذشته در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی توسعه خوبی یافته به طور مثال در حوزه امنیت ترافیکی به جایی رسیده که جاده پرخطر بردسیر به کرمان امروز دو بانده شده و خطر تصادف و تبعات ناشی از آن به ضریب بسیار پایینی رسیده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: همانطور که بارها در جلسات مختلف گفته ام به دلیل داشتن مردمی نجیب و شریف و جوانانی بصیر و انقلابی و پرتلاش، بهترین و پربرکت ترین دوران خدمت من سه سالی بوده که در این شهرستان خدمت کردم.

وی حضور صنایع و توسعه ای که در این بردسیر در حال رخ دادن است را در سایه امنیت به واسطه ارکان انتظامی و ایثارگری شهدا دانست و یاد شهید امنیت، شهید معظم سلمان رهنما که دی ماه ۹۷ در منطقه گلزار بردسیر هنگام درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید را گرامی داشت.

در این ایین که مقامات انتظامی استان کرمان و مسئولان شهرستان بردسیر و مردم حضور داشتند از خدمات سرهنگ جعفر غضنفری تقدیر و منصور رمضان نژاد به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بردسیر معرفی و از خانواده شهید معظم سلمان رهنما تجلیل و دلجویی شد.

شهرستان بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بردسیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بردسیر کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بردسیر انتظامی استان کرمان شهرستان بردسیر نیروی انتظامی زیرساخت ها مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد