Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی درویشی صبح امروز در یادواره شهید ولی الله میرزایی از شهدای دفاع مقدس عنوان داشت: پیام برگزاری یادواره‌ها این است که به خاطر آوریم شهیدان همیشه به ندای رهبر و مقتدای خویش پاسخ داده و جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های والای دینی فدا کرده‌اند و این مسئله نشان دهنده‌ حرکت شهیدان در مسیر پیروی از ولایت و ارزش های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل آموزش پرورش استان ایلام ادامه داد: از دیگر خصوصیات شهدا پاسداشت ارزش‌های اسلامی همچون حجاب و معنویت است و برای حفظ این اصول به  میدان دفاع مقدس پانهاده اند.
وی با اشاره به برخی از توانایی و پیشرفت‌های علمی و فناوری در کشور، جهش علمی کشور را مدیون خون شهدا دانست و عنوان کرد: اگر رشادت شهدا نبود اکنون یکپارچگی و قدرت ایران اسلامی را شاهد نبودیم. 
درویشی در پایان با تاکید بر اینکه خون شهیدان باعث تداوم راه انقلاب شده است، افزود: اگر جانفشانی شهدا نبود انقلاب اسلامی مانند سایر انقلاب های دیگر در دنیا دچار انحراف می شد ولی به حول قوه‌‌ الهی خون شهدا، انقلاب را بیمه کرده و راه انقلاب تا وصل شدن به ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است دانش آموز شهید ولی الله میرزایی در تاریخ 21 فروردین ماه 1365 و در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی چنگوله به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی درویشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد