Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:08:15 GMT

مقایسه قیمت طراحی سایت تابان شهر و وبزی در ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۷۹۳۱

مقایسه قیمت طراحی سایت تابان شهر و وبزی در ۱۴۰۱

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا قیمت طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است، طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت به صرفه تر است یا توسط سایت سازهای آماده، مزایا و معایب هرکدام از آنها چیست؟ در ادامه این خبر به نقل از تیم "طراحی سایت شرکت تابان شهر" tabaneshahr.com و وبزی webzi.ir به پاسخ تمامی این سوالات پرتکرار طراحی سایت در ایران می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های اخیر میزان شرکت های ارائه دهنده سایت سازها افزایش پیدا کرده است که یکی از معروف ترین آن ها شرکت وبزی است، اما همچنان بسیاری از کارفرمایان روی به طراحی سایت حرفه ای توسط شرکت های طراحی سایت می آورند. در جدول زیر قصد داریم تا یک نگاه کلی به تشابهات و تفاوت های طراحی سایت با سایت سازها و توسط شرکت های طراحی سایت بپردازیم.

طراحی سایت توسط شرکت تابان شهر یا سایت ساز وبزی؟

قیمت سایت ساز وبزی ۱۴۰۱

استفاده از سایت ساز وبزی با وجود اینکه سهولت زیادی دارد اما معایب زیادی هم نیز دارد. قیمت طراحی سایت توسط سایت ساز وبزی در نگاه اول ارزان تر از طراحی وب سایت توسط شرکت طراحی سایت و به صرفه تر است اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این پرداخت به صورت دوره ای است. همچنین قیمت سایت ساز ها بسته به امکانات و قابلیت هایی که به کاربران خود ارائه می دهند متفاوت است. در پلن قیمتی وبزی برای سال ۱۴۰۱ تعداد چهار پکیج متفاوت از نظر امکانات قرار داده شده است. پکیج های سایت ساز وبزی در سال ۱۴۰۱ به این صورت است:

پکیج شرکتی: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان

پکیج تجاری: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۱.۱۷۶.۰۰۰ تومان

پکیج سازمانی: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۱.۸۸۴.۰۰۰ تومان

پکیج ویژه: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت طراحی سایت تابان شهر ۱۴۰۱

شرکت طراحی سایت تابان شهر در سال ۱۴۰۱ توانست بدون هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به سال ۱۴۰۰ به فعالیت خود ادامه دهد. یکی از دغدغه های این شرکت همواره رفع نیاز کارفرمایان با کمترین هزینه بوده است و همچنین در خبر (کمک تابان شهر به کسب و کارها در شرایط رکود) این شرکت با سابقه ای ۱۰ ساله در وب جزو پیشتازان این حوزه معرفی شده است. طراحی یک وب سایت در هر حوزه ای توسط یک شرکت طراحی سایت معتبر چه وردپرسی و یا اختصاصی از نظر اکثر افرادی که هر دو این تجربیات را دارا هستند بهتر از ساخت سایت توسط سایت سازها بوده است که یکی از اصلی ترین دلایل آن دائمی بودن هزینه های آن است. در ابتدای پروژه های وردپرسی تمام هزینه های شما برای ثبت دامنه و سرویس هاستینگ و قالب خود صرف می شود که البته می توانید از قالب های رایگان نیز استفاده کنید اما چندان نیز توصیه نمی شود.

بنابراین هزینه های شما یکبار و برای همیشه می باشد. سایز هزینه های شما که بخش بزرگتری از هزینه ها را در بر می گیرد، هزینه طراحی سایت توسط شرکت و سایر امکانات فوق العاده ای است که شرکت های طراحی سایت از جمله شرکت تابان شهر به شما ارائه می دهند. در لیست قیمت طراحی سایت تابان شهر امکانات زیادی به چشم می خورد که معمولا بین ۴ یا ۳ پکیج تعبیه شده اند و از پلن پایه شروع می شوند و به پلن اقتثادی می رسند که دارای امکانات بیشتری است؛ سپس به پنل حرفه ای می رسند که تعداد کمی از فیچر ها را دارا نیست و در انتها به پکیج اختصاصی ختم می شوند که دارای تمامی امکانات ممکن است. تعرفه طراحی سایت تابان شهر بسته به حوزه های مختلف متفاوت است. به همین در اولین قدم سوالی که تابان شهر از شما می کند این است که حوزه فعالیت شما کدام است؟ با پلسخ شما به این سوال تابان شهر می تواند شما را به محصول مورد نظر خودتان برساند و لیست قیمت آن را به شما نمایش دهد. به عنوان مثال برای حوزه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که جزو جوزه های پر طرفداری و گران قیمت طراحی سایت است پلن های ۴ تایی به شرح زیر نگارش شده اند:

پلن پایه: پکیج دائمی به مبلغ ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن

پلن اقتصادی: پکیج دائمی به مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن

پلن حرفه ای: پکیج دائمی به مبلغ ۱۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن

پلن اختصاصی: پکیج دائمی به مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن

البته این اختلاف قیمتی چشم گیر بین پلن های سایت ساز وبزی و شرکت طراحی سایت تابان شهر، به علت دائمی بودن پلن های تابان شهر و موقتی بودن هزینه سایت ساز ها است و همچنین نباید فراموش کرد که امکانات یک سایت وردپرسی بسیار بیشتر از سایت ساز های غیر قابل توسعه است. به عنوان مثال اگر از پکیج ویژه سایت ساز وبزی به مدت ۱۰ سال استفاده کنید و قیمت آن نی در طول این ۱۰ سال ثابت باشد، شما مبلغ ۴۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان بابت وب سایت خود هزینه کرده اید این در حالی است که تنها با ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان می توانید تا همیشه از یک وب سایت وردپرسی با قابلیت توسعه و امکانات نامحدود که مزیت های بی شماری نسبت به سایز ساز ها دارد استفاده کنید بنابراین فقط هزینه ای که امروز می کنید را در نظر نگیرید.

نتیجه گیری

در جامعه طراحان سایت پاسخ این سوال که سایت ساز انتخاب کنیم یا طراحی سایت انجام دهیم؟ پاسخ همیشه مشخص بوده. درست است که با پیشرفت سیستم ها و تکنولوژی های متفاوت، سایت ساز ها نیز توانسته اند استقبال خوبی را به دست بیاورند اما همیشه طراحی سایت وردپرسی توسط شرکت های طراحی سایت طرفدار بیشتری داشته و دارد علت آن هم تمامی اطلاعاتی می باشد که چند خط بالاتر به شما داده شد. در مجموه سایت ساز ها سیستم هایی با سهولت بالا اما با امکانات محدود هستند که ماندگاری دائمی نیز ندارند اما یک وب سایت وردپرسی همه چیز تمام می تواند بهترین انتخاب ما باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5470921

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی سایت کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تجهیزات تهویه مطبوع تراکنش بانکی قیمت خودرو بانک ملت تعطیلات پینگ پنگ مشهد رامسر استارت آپ ارتودنسی صنعت خودروسازی خرید آنلاین طراحی سایت تابان شهر شرکت های طراحی سایت قیمت طراحی سایت طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت سایت توسط شرکت سایت ساز وبزی سایت وردپرسی سایت ساز ها هزینه ها سال ۱۴۰۱ وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، محمدعلی خزایی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه ساخت ربات‌های صنعتی، درباره ربات ساخته‌شده با درجه آزادی ۷ توضیح داد:این ربات در خطوط پرکن محصولات پتروشیمی و صنایع سیمان کاربرد دارد و می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را در کیسه‌های ۵۰ کیلوگرمی پر کند و روی تریلر بچیند. این ربات قادر به پر کردن ۲۰ کیسه در هر بار عملیات است.

خزایی افزود: علاوه بر این، بالغ بر ۱۵۰ قطعه و تجهیز مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را برای نخستین بار در سطح کشور طراحی و بومی‌سازی کرده‌ایم. به دلیل تحریم‌ها و شرایط اقتصادی، امکان واردات این قطعات وجود نداشت. تمام ۱۵۰ قطعه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نصب و راه‌اندازی شده و عملکرد موفقی داشته‌اند.

وی در خصوص بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه دانش‌بنیان گفت: مهم‌ترین اتفاق در مجموعه ما، اعتماد به دانشجویان و نیروی متخصص ایرانی بود. ما با حمایت و کمک این افراد توانستیم برای اولین بار این ربات را طراحی و نصب کنیم. این کار بزرگ توسط نخبگان ایرانی انجام شد و نهاد ریاست جمهوری نیز در زمینه دانش‌بنیان شدن به ما کمک شایانی کرد.

خزایی تصریح کرد: قیمت تجهیز ما حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است، در حالی که نمونه خارجی آن ۹۰ میلیارد تومان قیمت دارد. محصول ما خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارد که شرکت‌های خارجی ارائه نمی‌دهند.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: محصول ما در قسمت تعمیر و نگهداری به گونه‌ای طراحی شده که در صورت بروز اشکال در عملکرد ربات، به راحتی از خط خارج شده و به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا مشکل حل شود. این در حالی است که درباره محصولات شرکت‌های خارجی، تا زمانی که قطعات از خارج از کشور برسد، مدت زیادی زمان می‌برد. محصول ما تا حدودی از ارزبری نیز جلوگیری کرده است.

خزایی در خصوص رقم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به طور مستقیم برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است و حدود ۶۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم با ما همکاری می‌کنند.

 این فعال حوزه فناوری در خصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: این مجموعه در حال حاضر نیازمند حمایت‌های مالی است که در این راستا، تقاضا داریم که بانک‌ها با ارائه تسهیلات و تسریع در فرآیند دریافت وام، همکاری بیشتری با ما داشته باشند. همچنین، خواهان حمایت در زمینه‌ حضور در نمایشگاه‌ها، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و دریافت زمین  برای توسعه فعالیت‌های خود هستیم.

وی در پایان خواستار در نظر گرفتن تدابیری برای جلوگیری از واردات محصولات مشابه تولیدات ایرانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!