Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیرو مطالبه جنبش دانشجویی شهر اصفهان مبنی بر حضور نمایندگان مجلس در دانشگاه‌ها و پاسخگویی بابت عملکرد دوساله شان و عدم دریافت پاسخ در زمان  مقرر از سوی دو تن از نمایندگان، این جنبش درخواست خود را با عنوان «مطالبه پاسخگویی نمایندگان اصفهان به پرسش های دانشجویی بابت عملکردشان» در سامانه فارس من ثبت نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان دانشجویی نوشته بودند: «حدود سه هفته از مطالبه جنبش دانشجویی شهر اصفهان مبنی بر حضور نمایندگان مجلس این شهر در دانشگاه‌ها و پاسخگویی بابت عملکرد دوساله شان می‌گذرد اما همچنان بعد از گذشت زمان مقرر پاسخی از دو تن از نمایندگان دریافت نشده است. بدین وسیله مجددا از سرکار خانم دکتر زهرا شیخی و حجت الاسلام حسین میرزایی برای حضور در دانشگاه دعوت می‌کنیم.»

 

 

برای حضور در جمع دانشجویان مشکلی نداریم

در همین راستا زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اسفند ماه فصل بودجه بندی کل کشور است و کلیه نمایندگان مجلس از صبح تا آخر شب درگیر این موضوع هستند و امکان حضور در حوزه انتخابیه خود را ندارند.

وی خبر داد: بنده با اطلاع از در خواست جنبش دانشجویی برای حضور در دانشگاه و پاسخگویی به مطالبات دانشجویان، در تماس با تشکل‌های دانشجویی موافقتم مبنی بر حضور در دانشگاه و پاسخگویی به سؤالات در زمان مقرر از سوی دانشجویان را اعلام کرده‌ام و مشکلی برای حضور در بین دانشجویان و پاسخگویی به سوالات آن‌ها را ندارم.

همچنین طاهری مسؤول دفتر حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با عدم پاسخگویی به درخواست دانشجویان اینگونه اظهار داشت: پس از اطلاع از درخواست دانشجویان، کلیه کانال‌های ارتباطی با نماینده مورد بررسی  و استخراج  قرار گرفت اما فکسی در رابطه با درخواست حضور حجت الاسلام میرزایی در دانشگاه  ارسال نشده بود.

وی با بیان اینکه ثبت در خواست دانشجویان در سایت نماینده مجلس مشاهده شده است، توضیح داد: در همین راستا به محض اطلاع از موضوع، با تشکل‌های دانشجویی تماس گرفته و موافقت نسبت به حضور حجت‌الاسلام میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و در زمان تعیین شده از سوی دانشجویان، در جلسه حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است سایر نمایندگان نیز برای حضور در جمع دانشجویی اعلام آمادگی کرده بودند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: زهرا شیخی تشکل های دانشجویی برای حضور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

 

دیگر خبرها

  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد