Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:29:02 GMT

برگزاری تجمع اعتراضی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۸۳۴۷

برگزاری تجمع اعتراضی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن

به گزارش سه شنبه ایرنا، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی، خواستار اعمال فشار دولت انگلیس برای توقف اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی شدند. آن‌ها با حمل شعارنوشته‌هایی خواستار آزادی زندانیان فلسطینی شدند که در جریان حوادث اخیر اسیر شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست از روز جمعه حملات و تعرض های خود را به صحن‌های مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی آغاز کرده اند که در اثر این یورش ها ۱۶۰ فلسطینی مجروح شدند که حال شماری از مجروحان وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورش روز جمعه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن و مجروح شدن ده‌ها نمازگزار فلسطینی که خود را برای اقامه نماز جمعه به این مکان مقدس رسانده بودند با واکنش گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های بین المللی روبه رو شده است.

با این حال دولت انگلیس تاکنون به اقدامات وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها واکنش نشان نداده است.

«ناصر محمد» یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات مقابل ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی گفت: ما اینجا جمع شده ایم تا اعتراض خود را علیه خشونت‌های اسرائیل در ماه مبارک رمضان اعلام کنیم. فلسطینی‌ها در چندین دهه اخیر مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند و ادامه این وضعیت عادلانه نیست. من آمده‌ام تا سهم خود را در مسیر آزادی فلسطین ایفا کنم.

«حسیبا احمد» نیز عنوان کرد: حضور در این تجمع از آن جهت حائز اهمیت است که بتوانیم مراتب اعتراض خود را به همدستی و حمایت دولت از رژیم اشغالگر و آپارتاید اسرائیل اعلام کنیم.

معترضان در جریان این حرکت اعتراضی شعار می‌دادند: «اسرائیل یک رژیم آپارتاید است» و «یه اشغال فلسطین پایان دهید»  بر اساس برنامه اعلام شده، روز جمعه نیز تجمع اعتراضی دیگری قرار است، مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، در اعتراض به حوادث مسجدالاصی برگزار شود.

این درحالیست که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست صبح امروز (سه شنبه) در تازه‌ترین تنش و درگیری خود در قدس اشغالی، به مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری وفا گزارش داد که نظامیان صهیونیست به دنبال فراخوان گروه‌های افراطی موسوم به «معبد» به مناسبت عید فصح یهودیان و برای تأمین امنیت شهرک نشینان صهیونیست، به مسجد الاقصی یورش بردند.

بنا به این گزارش، هدف از حضور گسترده نظامیان صهیونیست، تلاش برای بیرون کردن نمازگزاران از صحن مسجدالاقصی در راستای فراهم کردن اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان است. صهیونیست‌ها به مناسبت عید فصح که از روز جمعه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد، خواستار یورش گسترده به حرم قدسی مسجدالاقصی شدند.

کشورهای غربی تاکنون یا به این تحولات واکنشی نداده یا با صدور بیانیه‌های بی‌رمق خواستار کاهش تنش‌ها شده‌اند.

برچسب‌ها مسجدالاقصی انگلستان فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجدالاقصی انگلستان فلسطین مسجدالاقصی انگلستان فلسطین نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه خبری قدس تصاویر جدیدی از لحظه اصابت موشک گردان‌های قسام به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه این رژیم در منطقه کرم ابوسالم پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این حمله تا کنون سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۵ تن زخمی شده اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت ضمن اعلام خبر کشته شدن سه نظامی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی گردان‌های قسام به یک پایگاه نظامی این رژیم در منطقه کرم ابو سالم گزارش داد، نظامیان کشته شده مسئول حفاظت از خودرو‌های نظامی و تانک‌هایی بودند که برای وارد شدن به رفح آماده می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: روز یکشنبه ۱۴ موشک به مواضع ارتش اسرائیل در منطقه کرم ابوسالم شلیک شد. تحقیقات درباره فعال نشدن سامانه پدافند هوایی و وجود تلفات زیاد با وجود کاهش تعداد سربازان در پادگان نظامی هدف قرار گرفته آغاز شده است.

این رسانه صهیونیستی همچنین اذعان کرد در این حمله موشکی مقاومت، پادگان نظامی آمیتای و خانه‌ای در منطقه اشغالی کرم ابوسالم هدف قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم