Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های اداره کننده کانون‌های اصلاح و تربیت خصوصی در انگلیس متهم به کسب سود‌های بادآورده از برخی از آسیب پذیرترین کودکان جامعه هستند.

خبرگزاری میزان - یک مطالعه نشان می‎دهد که شورا‌ها در انگلیس سالانه بیش از یک میلیون پوند برای یک مکان در کانون‌های اصلاح و تربیت خصوصی کودکان پرداخت می‌کنند.

به گزارش «گاردین»، شرکت‌های مدیریت کانون‌های اصلاح و تربیت خصوصی در انگلیس متهم شده‌اند که از برخی از آسیب‌پذیرترین کودکان جامعه سود‌های نامشروع به دست می‌آورند و مقام‎های محلی فاش می‌کنند که به ازای هر کودک ۵۰ هزار پوند در هفته (۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون پوند در سال) از آن‌ها درخواست می‌شود.

کودکانی که نیاز‌های پیچیده‌ای دارند، مانند مشکلات رفتاری، اختلالات طیف اوتیسم یا خطری برای خود یا دیگران، ممکن است نیاز به نظارت کارکنان با آموزش‌های تخصصی یا مراقبین متعدد داشته باشند.

یک مقام محلی در شمال شرق انگلیس، می‎گوید که برای یک کودک ۱۸ هزار و ۵۰۰ پوند در هفته (۹۶۲ هزار پوند در سال) پرداخت کرده است، در حالی که شورای لیورپول فاش کرد که سالانه ۷۸۰ هزار پوند برای کودکی که به سه مراقب نیاز دارد پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: افزایش خودکشی و بیماری‎های روانی در میان زندانیان در انگلیس خشونت در زندان‌های انگلیس در پی افزایش قیمت دخانیات

گزارشی از بخش خدمات کودکان «بورنموث» نیز می‌گوید که هزینه برای آسیب پذیرترین کودکان به ۱.۲ میلیون پوند در سال برای یک کودک رسیده است؛ برای کودکانی که هر کدام نیاز به ۴ مراقب دارند.

وزارت دادگستری انگلیس اعلام کرد که سالانه ۲۷۰ هزار پوند برای نگهداری از یک کودک در کانون‌های اصلاح و تربیت دولتی این کشور هزینه می‌شود؛ این کانون‌ها برای کودکانی است که به سنگین‌ترین جنایات از جمله قتل محکوم شده‎اند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، حاشیه سود برای ۱۵ شرکت بزرگ خصوصی مدیریت کننده کانون‌های اصلاح و تربیت به طور متوسط ۲۲.۶ درصد است.

براساس بررسی واحد خدمات اجتماعی شخصی در انگلیس، میانگین هزینه‌ها ۴ هزار و ۸۶۵ پوند در هفته برای یک کودک در کانون‌های اصلاح و تربیت محلی و ۴ هزار و ۱۵۳ پوند برای کانون اصلاح و تربیت خصوصی است؛ این میانگین برای سال ۲۰۱۶ میلادی حدود ۳ هزار پوند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر کانون های اصلاح و تربیت اصلاح و تربیت خصوصی هزار پوند کانون ها برای یک یک کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد