Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران افزود: در این فیش‌ها هم درج شده که ۴۰ روز مهلت پرداخت وجود دارد و از طرفی هم مهلت پرداخت تا ۲۸ اسفند درج شده است.

او با اشاره به بلاتکلیفی شهروندان ادامه داد: لازم است در این خصوص یا شهرداری طرحی آماده کند یا کمیسیون معماری و شهرسازی لایحه ای با قید ۲ فوریت ارائه کند تا منافع مردم تامین شود و شهروندانی که در اسفند فیش گرفتند به امید مهلت ۴۰ روزه برای زمان پرداخت برنامه ریزی کرده اما شهرداری تاریخ اعتبار را ۲۸ اسفند عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی همچنین درباره بلاتکلیفی اماکن ورزشی و بهره برداری از این اماکن گفت: اعتبار لازم برای مناطق دیده شده اما برخی نگاه‌ها در سازمان ورزش و همینطور مصوبات گذشته موجب شده تا از این اماکن بهره برداری نشود و  در این خصوص لازم است طرح یا لایحه ای  ارائه شود تا شهروندان بتوانند از امکانات شهر استفاده کنند.

کد خبر 671024

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث

 با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

به گزارش تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ميزان حق بيمه شخص ثالث چقدر افزايش مي‌يابد؟ دستور جدید احمدی نژاد درباره بیمه شخص ثالث

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد