Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگار سریع‌الاطلاق گفت: طبق مصوبه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان دستگاه اصلی صادر کننده مجوز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها تعیین شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مسئولیت صدور مجوز برای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی پیش از این برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود که با این مصوبه هیات مقررات زدایی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این مسئولیت را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریع الاطلاق می‌گوید: یکی از اهداف هیات مقررات زدایی از اتخاذ این تصمیم کوتاه کردن زمان صدور مجوز است و ما در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام استعلامات از ادارات مربوطه مجوز مربوطه را صادر کنیم.

او با اشاره به آمار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان اردبیل، گفت: یک واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان اردبیل در حال بهره‌برداری است و ۷ مجتمع در حال ساخت در استان وجود دارد که با اتمام آن‌ها شرایط مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان مناسب خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور مجوز گردشگری مجتمع خدماتی رفاهی راهداری اردبیل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا