Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا درباره افتضاح بلیت‌فروشی در نیوکمپ به هواداران بارسلونا توضیح داد

 رسوایی بلیت فروشی در نیوکمپ در بازی تیم‌های بارسلونا و آینتراخت فرانکفورت، باعث شد خوان لاپورتا رییس بارسلونا یک کنفرانس خبری ترتیب دهد و درباره اتفاقات آن شب صحبت کند.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا درباره ماجراهای بلیت فروشی نیوکمپ توضیحاتی ارائه کرد و سیستم قدیمی و از کارافتاده بلیت فروشی را مقصر این ماجرا معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های لاپورتا با عذرخواهی از هواداران بارسا شروع شد:

می‌خواهم از تمام اعضای بارسلونا و هوادارانی که در بازی با آینتراخت در استادیوم حضور یافتند، تشکر کنم. از صمیم قلب از آن‌ها متشکرم و البته عذرخواهی می‌کنم زیرا آن‌ها با حضور تعداد زیاد هواداران آلمانی در نیوکمپ، معذب و ناراحت شدند.

 لاپورتا درباره هجوم هواداران آلمانی به نیوکمپ و خرید بلیت از بازار سیاه گفت

آلمانی‌ها می‌خواستند از راه معمول بلیت بخرند اما سیستم مانع آن‌ها شد. آن‌ها هم راه‌های دیگری پیدا کردند؛ سراغ بلیت‌های بازار سیاه و پلتفرم‌های فروش بلیت مجدد رفتند. تاکید می‌کنم بیش از 27 هزار درخواست بلیط از آلمان بوده و با توجه به ناکارآمدی سیستم فروش و ایجنت‌های غیررسمی در سازمان‌دهی هواداران، این اتفاق افتاد. نحوه کنترل مکانیزم بلیت فروشی، بسیار قدیمی و ناکارآمد است.  700 هزار نفر از دارندگان بلیت فصلی و 7800 نفر از هواداران رسمی بارسلونا بلیت‌هایشان را به آلمانی‌ها فروختند. از آن‌ها شکایت نمی‌کنیم اما رویکردشان ما را ناامید کرد و می‌خواهیم با شفافیت اقدام کنیم. برخی از هواداران رسمی از اشتراک‌های خود سواستفاده کردند و حق اشتراک خود را به هواداران آلمانی دادند. این اتفاق ناراحت‌کننده است و باید موضوع آن به دقت تحلیل شود.

 او مدیریت قبلی را یکی از مقصران این ماجرا عنوان کرد:

ما این سیستم بلیت فروشی را از مدیریت قبلی تحویل گرفتیم و فکر می‌کردیم به خوبی کار می‌کند اما دیدیم برای بازی‌های بزرگ جواب‌گو نیست. از بلیت‌های فصلی هم سواستفاده انجام شد چون کنترلی روی فروش‌ها وجود ندارد. بلیت‌های فصلی هم به آلمانی‌ها رسید. این ناراحت‌کننده است زیرا کسانی عاشق بارسلونا هستند، تصور نمی‌کردند چنین اتفاقی بیفتد اما در نهایت آن‌ها بودند که در اقلیت قرار گرفتند. ما تصمیم گرفته‌ایم مانع ورود اولتراها به استادیوم شویم و حالا می‌خواهیم از فروش مجدد بلیت‌ها جلوگیری کنیم. 

 لاپورتا ادامه داد: 

قابل درک است که باشگاه نباید بابت این اتفاق سرزنش شود اما درنهایت باشگاه مسئول اتفاقی است که اتفاده. باشگاه، بلیت‌ها را به هواداران آلمانی نفروخته است. بارسلونا غیر از پنج هزار بلیتی که یوفا برای هواداران تیم مهمان در نظر می‌گیرد، بلیتی به فرانکفورتی‌ها نفروخته است. 238 صندلی VIP برحسب اشتباه سیستمی به هواداران مهمان اختصاص یافت، فورا تشخیص داده شد. از الان برای بلیت‌فروشی‌ها، بازی به بازی پیش خواهیم رفت.  

 رییس بارسلونا از کسب درآمد بارسا از بلیت‌فروشی بازی با فرانکفورت:

قصد داریم برای آن دسته از دارندگان بلیت فصلی که همیشه به استادیوم می‌آیند، طرح تشویقی در نظر بگیریم. در بازی با فرانکفورت، با وجود نداشتن اطلاعات کامل به ژاوی توضیح دادم چه اتفاقی افتاده است. مشخصا اگر هواداران ما در نیوکمپ بودند، جو متفاوت‌تری رقم می‌خورد و می‌توانست به تیم کمک کند. هواداران آلمانی، مانع ورود ژاوی به استادیوم شده بودند و بابت این ماجرا نگران بودیم. به بازیکنان ما توهین کردند و همه چیز اشتباه پیش رفت. با این حال، بارسلونا 3.6 میلیون یورو از بلیت فروشی بازی با فرانکفورت کسب کرد.  

 لاپورتا درباره‌ی لزوم حمایت هواداران بارسا گفت:

در شرایطی پیچیده قرار داریم. لحظاتی عالی را سپری می‌کردیم اما اوضاع مطابق انتظار ما پیش نرفت. حالا بیش از همیشه به حمایت گرم هواداران‌مان نیاز داریم. الان در مراحل انتهایی لالیگا هستیم. حقیقت این است که برای قهرمان شدن، کار خیلی مشکلی داریم. می‌دانم ژاوی به دنبال راه‌حل می‌گردد و تا جایی که امیدی باشد، باید در هفت فینال باقی‌مانده بجنگیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران آلمانی خوان لاپورتا بلیت فروشی بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد