Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ سرهنگ مرتضی نثاری روز سه شنبه در بازسازی از صحنه سرقت مسلحانه خیابان گاندی تهران گفت: این صحنه بازسازی پرونده درگیری پلیس پیشگیری با سارقان مسلح است. این سرقت ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که بر اساس مشاهدات عینی یکی از همسایه‌ها در شب حادثه، وی متوجه می‌شود که باندی از سارقان مسلح آن اکنون در چنگال پلیس آگاهی و قانون است اقدام به ورود به دو منزل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس پیشگیری در صحنه حاضر می‌شوند و متهمان به محض مشاهده آنها شروع به تیراندازی می‌کنند و در این تیراندازی متقابل، متأسفانه دو همکار ما از ناحیه شکم و دست مجروح می‌شوند. سارقان بلافاصله از صحنه جرم متواری شده‌اند. پلیس آگاهی پس از ماه‌ها تلاش موفق شد مخفیگاه‌های متهمان را در کوه‌های غرب کشور شناسایی کند و در عملیاتی هماهنگ موفق شد متهمان را بازداشت کند.

گزارش و تدوین: امیر فرخاد

کد خبر 671029 برچسب‌ها سارق - سرقت همشهری تی وی پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد