Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-  مراسم معارفه سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران امروز با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل این بانک برگزار و محمدرضا مهدیار اسماعیلی به این سمت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم با اشاره بر ایجاد این مرکز جدید در ساختار بانک گفت: بانک ملی ایران با 51 میلیون مشتری در جایگاه یک نهاد مهم اقتصادی و بانکداری کشور قرار دارد و از این رو ضرورت دارد تا در تولید دانش بانکداری نیز ایفای نقش کند و این بخش را توسعه بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه بانکداری در کشور باید متناسب با فرهنگ و خواست مردم باشد، تصریح کرد: ضروری است که مطالعات عمیق تری در حوزه بانکداری اسلامی صورت گیرد و بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های جهان اسلام باید تلاش مضاعفی در این حوزه داشته باشد.

فرزین ادامه داد: از آنجا که رابطه تعاملی مستمری، میان بانک و اقتصاد وجود دارد بنابراین باید به صورت مستمر اسناد بالادستی اقتصاد مورد بررسی قرار گیرند و این مرکز جدید در بانک ملی ایران می تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد؛ ضمن اینکه قطعا می تواند در آینده بانک هم موثر واقع شود.

همچنین محمدرضا مهدیار اسماعیلی سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک نیز ضمن قدردانی از بذل اعتماد مدیرعامل در تصدی سمت جدید خود گفت: بانک ملی ایران از سابقه دیرینه فعالیت در نظام بانکی برخوردار بوده و در بسیاری از اتفاقات مهم و اثرگذار اقتصادی کشور به عنوان خط شکن ایفای نقش کرده است؛ از این رو تلاش ما در این مرکز افزودن دانش و پیشبرد مطالعات در حوزه های تاثیرگذار بانکی به ویژه عقود بانکی و اسلامی خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم فضای مشترک مناسبی از طریق این مرکز ایجاد شود و مورد استفاده همه بانک های کشور قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اقتصادی و بانکداری بانکداری اسلامی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی