Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:30:46 GMT

بایدن در رقابت‌های ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۲۹۲۵۱

بایدن در رقابت‌های ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد

جو بایدن در دیدار با باراک اوباما گفته است قصد دارد در انتخابات دوره بعدی آمریکا شرکت کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین،‌ جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا در گفتگو با باراک اوباما رئیس جمهور اسبق این کشور از قصد خود برای شرکت در انتخابات سال 2024 خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت هیل نوشته است که معلوم نیست بایدن این خبر را چه زمانی به اوباما گفته است.

گفته می‌شود بایدن این سخنان را یک ماه پیش هنگام بازدید باراک اوباما از کاخ سفید گفته است. در این دیدار اوباما،‌ بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا را به شوخی معاون رئیس جمهور خطاب کرده بود.

جو بایدن در سال‌های 2009 تا 2017 با عنوان معاون رئیس جمهور در کاخ سفید کار کرده است. بایدن 78 ساله مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ کشور آمریکاست که حالا اعلام کرده قصد دارد دوباره برای انتخابات دوره بعدی نامزد شود.

در دسامبر گذشته بایدن در سخنانی گفته بود که در صورت سلامت جسمانی دوباره نامزد انتخابات آمریکا خواهد شد.

سخنان بایدن در حال گفته شده که دونالد ترامپ 75 ساله در حال آماده سازی سومین نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری است.

وقتی خرگوش «عید پاک» بایدن را از پاسخ درباره افغانستان منع می‌کنددموکرات‌ها مانع از افشای اطلاعات لپ تاپ پسر بایدن شدندتمسخر دوباره جو بایدن از سوی کاربران سعودیبایدن: پوتین در اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار آمریکا جوزف بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار آمریکا جوزف بایدن رئیس جمهور جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم