Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جلسه قرارگاه حمل و نقل گفت: با توجه به پیشینه کار تا امروز ۵۶ پروژه در این خصوص با اهداف مختلف ناظر به موضوعات حمل و نقل و هوای پاک و ارائه خدمت به مسافر تعریف شده است، از این‌ رو تجمیع پروژه‌ها از تکالیف قانونی ما به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تصریح کرد: در بخش اتوبوسرانی ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس از مدار خارج شده را بازسازی خواهیم کرد که از این تعداد ۴۰۰ دستگاه دو کابین و ۱۰۰۰ دستگاه تک کابین است. همچنین در تلاش هستیم تا مخزن گاز ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز را تعویض کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار نوسازی اتوبوس ها، ۹۰۰ دستگاه اتوبوس هم از سوی وزارت کشور وارد ناوگان خواهد شد، تأکیدکرد: همچنین درخواست واردات ۱۰۰۰ اتوبوس را ارائه کرده‌ایم که با این طرح در کمیسیون زیربنایی دولت موافقت شده و باید در صحن دولت به تصویب برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین و نوسازی ۱۰ هزار تاکسی و ون از وظایف شهرداری به شمار می‌آید، از این‌رو طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این بخش ۲ هزار ون بازسازی و ۵۰۰ دستگاه جدید نیز وارد خواهد شد؛ البته تامین این امکانات به عنوان کف خدمات در نظر گرفته شده که ما به دنبال خدمات بالاتر از این حد هستیم.

وی همچنین با اشاره به درخواست نوسازی ۵۰ هزار تاکسی گفت: این درخواست در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت مورد موافقت قرار گرفت و همچنان در مسیر پیگیری است. بنابراین اگر این ظرفیت تامین شود در حوزه نوسازی حمل و نقل شهری تحول خوبی رقم خواهد خورد.

شهردار تهران به خدمات حوزه حمل و نقل در بخش مترو اشاره و تصریح کرد: در گام اول به دنبال تامین ۱۱۳ دستگاه واگن ملی و ۶۳۰ دستگاه واگن خارجی هستیم که مقدمات اولیه آن انجام گرفته و امیدواریم تا دو سال آینده در بخش ملی و تا پایان دوره در بخش واگن خارجی اقدامات لازم را انجام دهیم.

برچسب‌ها شهرداری تهران علیرضا زاکانی حمل و نقل عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران علیرضا زاکانی حمل و نقل عمومی شهرداری تهران علیرضا زاکانی حمل و نقل عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دستگاه اتوبوس حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی پست برق مالکریم در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت مالکریم، برق مناطق مهمی از شهر مسجدسلیمان را تامین می‌کند که برای افزایش پایداری و رفع افت ولتاژ بهینه‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با احداث فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین آن شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت آفلود تپ‌چنجر (لغزانه ترانسفورماتور) بوده که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس مذکور خاموش می‌شد ولی ترانس جایگزین با قابلیت آنلود تپ‌چنجر این امکان را به بهره‌بردار می‌دهد که بدون خاموشی، ولتاژ آن تنظیم شود.

اسدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع مالکریم در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، بیان کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

به گفته وی، با هدف آماده‌سازی شبکه پیش از این نیز چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو