Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روانبخش دیهیم  روز سه شنبه در نشست شورای اداری  گچساران افزود: مدیران اجرایی این شهرستان به طور مرتب به مدیران کل مربوطه برای جذب اعتبارات در ارتباط باشند.

دیهیم  اظهار داشت: خدمت رسانی و تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه های اجرایی و نهادهای اجرایی باشد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مدیران اجرایی این شهرستان تکریم به  ارباب رجوع  را باید در اولویت کاری خود قرار دهند گفت:  هرگونه استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز دولتی به صورت موردی یا در ساختار مدیریتی به طور کلی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی  مدیران از خودروهای دولتی برای کارهای شخصی خود استفاده می کنند و حتی برخی مواقع دانش آموزان را جابجا می کنند که در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

دیهیم  ابراز کرد: امسال محور تجلیل از معلمان و اجرای برنامه های هفته معلم، نباید تنها بر عهده آموزش و پرورش باشد بلکه همه دستگاه های اجرائی باید در این خصوص مشارکت کنند.

فرماندار گچساران افزود: تجلیل از مقام شامخ معلم باید از سوی همه جامعه انجام گیرد و هر چه در خصوص حفظ و تقویت جایگاه معلمان قدم برداریم، کم است.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس تجلی حمایت از مظلوم و اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

دیهیم بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با شناخت کاملی که از غده سرطانی داشتند جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس برای ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان به ودیعه گذاشتند.

وی ادامه داد: با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی ، مقابله با زمین خواری در این شهرستان با جدیت دنبال می شود و در این خصوص  گشت ها نیز با فعالیت بیشتری به این موضوعات بپردازند.
دیهم بیان کرد: نظارت به کار نانوایی ها باید با جدیت و شدت بیشتری  در دستور کار اداره صمت و جهاد کشاورزی قرار گیرد.

برخورد جدی و قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در دوگنبدان

رئیس دادگستری گچساران در این نشست  افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز و کم عرض بودن برخی کوچه هادر بافت جدید شهری از جمله گلستان از  دیگر مشکلات موجود در شهر دوگنبدان است.

رهام دیانت ادامه داد:کمیسیون ماده ۱۰۰بسیارحساس است  که برای زیبا سازی شهر و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز است.

رییس دادگستری گچساران در این نشست گفت: با توجه به گرانی های حاکم بر بازار و فشار مضاعف به قشر ضعیف جامعه انتظار می رود نظارت بیشتری بر بازار این شهرستان از سوی متولیان امر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری دوگنبدان تنظیف شهری است افزود: بسیاری از جدول ها و کانال های شهر دوگنبدان آلوده و پر هستند که باید برای رفع این مشکل به طور جهادی عمل کرد.

دیانت پیاده‌رو و معابر را متعلق به مردم دانست و گفت: تصرف پیاده‌رو و معابر از سوی مغازه‌داران نقض فاحش حقوق شهروندی است.

وی  تصریح کرد: ساماندهی متکدیان و کودکان شاغل در ورودی های شهرمان مورد توجه بهزیستی و شهرداری قرار گیرد.

رئیس دادگستری گچساران افزود: در خصوص استفاده از خودروهای دولتی قانون تاکید دارد استفاده شخصی  از خودروهای دولتی ممنوع می باشد و این موارد هم‌ باید از سوی مدیران رعایت شوند.

دیانت با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گفت: قشر زیادی از افرادی که در زندان به سر می برند زیر خط فقر هستند و از مدیران انتظارداریم درجشن گلریزان همت کرده تا بسیاری ازمشکلات زندانیان مرتفع شود.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری گچساران اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری گچساران اعتبارات جلسه شورای اداری گچساران اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود