Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه بین اداره کل زندان‌های گلستان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان قرار است در ایام ماه مبارک رمضان ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد به ارزش ریالی ۲۱۸ میلیون تومان که مبلغ آن پرداخت شده در استان آزاد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنها قرار شد این‌ ستاد زمینه اشتغال آنها را فراهم کند، در زندان‌ها، اداره کل با جذب سرمایه‌گذار و معافیت آنها از بیمه و مالیات و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران توسط این ستاد، زمینه اشتغال زندانیان فراهم شده و آنها در حین گذراندن دوران محکومیت خود می‌توانند درآمدی کسب کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: همچنین اعضای خانواده درجه یک زندانیان که حرفه و کسبی را آموزش‌دیده اما سرمایه لازم برای ایجاد کسب و کار ندارند با توجه به شرایطی که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دارد می‌توانند از تسهیلات این ستاد بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین در ایام مبارک رمضان تعداد ۲۶۷ بسته معیشتی شامل برنج، تن ماهی، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و غیره مجموعا به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان بین خانواده نیازمند زندانیان گلستان توزیع شد.

سلمانزاده گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۲۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «همدلی و احسان» از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  استان به ارزش ۴۶ میلیارد تومان تهیه و توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های نیازمند گلستانی توزیع شده است.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی