Web Analytics Made Easy - Statcounter

از 27 فروردین ماه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران آغاز به کار کرده و تا 9 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و بعد از دو سال وقفه، شاهد برگزاری این نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در تهران، حال و هوای معنوی به پایتخت بخشیده است و شاید شنیدن این خبر برای بسیاری از علاقمندان به قرآن کریم، خبری جالب بود چرا که در طول دو سال گذشته به شرایط کرونایی شاهد برگزاری این نمایشگاه نبودیم اما حس و حال معنوی ماه رمضان امسال و برگزاری این نمایشگاه باعث شده که بسیاری از افراد جامعه، با حضور در این نمایشگاه از بخش های مختلف آن دیدن کنند، به ویژه اینکه این نمایشگاه برنامه های خاصی برای رده های سنی کودکان و نوجوانان هم تدارک دیده است و از 27 فروردین ماه آغاز شده و تا 9 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر حضور مردم و علاقمندان به قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، کاربران شبکه های اجتماعی نیز نسبت به برگزاری این نمایشگاه واکنش های مختلفی نشان داده اند و در روزهای اخیر، برپایی این نمایشگاه و رویداد قرآنی جزو هشتک های داغ در توئیتر فارسی هم بوده و تا به امروز پست و مطالب مختلفی در شبکه های اجتماعی پیرامون این نمایشگاه در فضای مجازی منتشر شده است.

 

گوشه‌ای از استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی از برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را می توانیم در پست‌های فضای مجازی مردم تا مسئولان مشاهده کنیم.

 

 

علی بهادری جهرمی / فرهنگ دانش‌بنیان از نوآوری‌های نمایشگاه قرآن

 بزرگترین رویداد قرآنی کشور پس از دو سال تعطیلی در قالب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با شعار «قرآن، کتاب امید و آرامش»، در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه‌مندان است. بخش فرهنگ دانش‌بنیان از نوآوری‌های نمایشگاه قرآن امسال در بهار معنویت است.

 

 

 

مهدی جعفری جوزانی / انیمیشن واقعیت مجازی وداع حضرت عباس (ع)

یک کارگر است از اهالی کشور افغانستان در حاشیه راه‌اندازی ایستگاه واقعیت مجازی کربلا. با دیدن اشک همکارانم نزدیک شد و از من خواست تا او هم انیمیشن واقعیت مجازی وداع حضرت عباس (ع) با اهل خیمه و شهادت ایشان را تجربه کند. اشک‌هایش را پنهان نمی‌کند و بی‌تکلف گریه می‌کند.

 

میثم نجفی/ یه سری به نمایشگاه قرآن بزنید

خداییش یه سری بزنید به نمایشگاه قرآن، حیفه، از کفتون میره کتاب امید

 

 

 

Asma / قرآن بخوانید جایزه بگیرید

یکی از قسمت‌های جذاب نمایشگاه قرآن توی بچگیم، دقیقا همین قسمت بود

قرآن بخوانید جایزه بگیرید

حیف که دیگه سنم نمی‌خوره

اگه به دنبال مدرسه حفظ اصولی قرآن هم می‌گردید به این غرفه سر بزنید.

 

 

 

بانوی اردیبهشت / یادتون باشه حتما یه سری بزنید

به قدری حال و هوای ماه رمضون رو دوست دارم که خدا می‌دونه...

ختم قرآن و تمسک به آیه‌های پر از آرامش کتاب امید.

راستی نمایشگاه قرآن هم داره شروع میشه..

یادتون باشه حتما یه سری بزنید

 

 

 

Samita / مشاوره‌های کاملا مجانی

یادمه چند سال پیش که رفته بودم نمایشگاه قرآن یه سری مشاور بودن راجع به خانواده و سبک زندگی و حجاب و این جور بحثها مشاوره می‌دادن

البته کاملا مجانی

دوست‌های دهه شصتی و هفتادیمو ببرم مشاوره بگیرن شاید راضی شدن متأهل بشن!

 

 

 

نازنین فاطمه / بعد از دو سال نمایشگاه قرآن باز شد

مقام معظم رهبری:

وقتی قرآن وارد جامعه میشود، حضور قرآن، حلاوت خود را به کام ها میچشاند. امروز قرآن در کشور ما سیطره دارد...

امسال بعد از دو سال نمایشگاه قرآن باز شد.

 

 

 

محمد ترکمانه / کار خوب معاونت قرآن

چقدر دلمان تنگ این محفل و نمایشگاه نورانی بود

کار خوب معاونت قرآن وزارت فرهنگ بعد از دو سال تعطیلی

 

 

 

وحید خاتمی / نمایشگاه قرآن، واقعا نمایشگاهه

خوبی نمایشگاه قرآن اینه که واقعا نمایشگاهه و صرفا یه فروشگاه بزرگ فروش کتاب و تابلو و اینا نیست؛ مثلا چند سال قبل که اینطوری بود آثار درجه یک هنری رو نمایش می‌دادند و بعضی اساتید و هنرمندا هم همونجا براتون زنده کار تولید می‌کردند.

 

 

 

زهرا / حاج قاسم حقیقتا یه شخصیت قرآنی بود

امروز یه بنر بزرگ سر میدون نزدیک خونه دیدم عکس حاج قاسم بود که قرآن تو دستشون بود

روش نوشته بود با هم قرآن بخوانیم

حاج قاسم حقیقتا یه شخصیت قرآنی بود چون عامل به قرآن بود

دمتون گرم خیلی حال کردم باهاش

 

 

 

آوا / نمایشگاه قرآن رو باید با خانواده رفت

هر چقدر نمایشگاه کتاب مجردی و با رفقا خوش می‌گذره، نمایشگاه قرآن رو باید با خانواده رفت

مخصوصا که افطاری هم همونجا تو حیاط مصلی بخوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی قرآن برگزاری این نمایشگاه شبکه های اجتماعی نمایشگاه قرآن بعد از دو سال قرآن کریم یه سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۲۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر که اخبار مقابله خشن پلیس امریکا با معترضان به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در صدر اخبار جهان است، تلاش کرد با یک خبرسازی غیرحرفه‌ای، اخباری پیرامون فوت نیکا شاکرمی منتشر کند. اخبار و سند منتشر شده از سوی بی‌بی‌سی، اما با تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. جعل سند انجام شده آنقدر غیرحرفه‌ای است که کاربران ده‌ها نکته از این جعل به اشتراک گذاشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 محمد اکبرزاده:
سوتی و تناقضات بی‌بی‌سی در خبرسازی جدید اونقدر مضحک و فاحش هست که مجبور شده یه راه در رو برای خودش بذاره! سؤال اینه که با این خبرسازی دنبال چی بوده که حاضر شده به این بی‌آبرویی بزرگ تن بده؟ [در متن خبر بی‌بی‌سی آمده است: «بی‌بی‌سی نمی‌تواند ۱۰۰ درصد در این باره مطمئن باشد.]»

مهدی محمدی:
ضرورت فوری لطمه زدن به تأثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملاً پیش‌بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه‌ریزی شده کف خیابان باشد. 

 محمدجواد اخوان:
هر چقدر هم سند درست کنید و فوت نیکا شاکرمی را گردن نظام بیندازید، فایل‌های جعلی و فتوشاپی نمی‌تواند آن چه را در روز روشن در دانشگاه‌های امریکا و اروپا رخ می‌دهد، از چشم جهانیان پنهان کند. 

 علی چاهخوزاده:
انتشار گزارش BBC درباره نیکا شاکرمی در بحبوحه تظاهرات دانشجویان در امریکا، جنگ غزه و پاسخ ایران نشان از آن دارد که انگلستان قصد دارد تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مخالفت با صهیونیست‌ها از صدر رسانه‌ها کنار رود و البته بتواند جایگزین امریکا شود که امری محال خواهد بود.

 امین میمندیان:
حالا همین جماعت، سر آرمیتا گراوند حرف هیچ شاهد و هیچ دوربین و والدین طرف و هیشکی رو قبول نداشتند. الان سر گزارش بی‌بی‌سی که نه شاهد داره، نه سند داره، نه عکس داره، نه حتی همون نامه کذا نسخه اصلیشه، نه حتی خود BBC گفته ازش مطمئنم؛ اینا میگن درسته و جمهوری اسلامی داره دروغ میگه. #نیکا_شاکرمی

 سید علیرضا آل‌داود:
خودکشی نیکا شاکرمی ابعاد زیادی دارد که بسیاری از آنها به دلیل رعایت شأن این فرد و خانواده وی گفته نشده است. نجابت نظام در صیانت از آبروی افراد همراه با صبر است. فریب نارسانه بی‌بی سی را نخورید!

 کاربری با نام «ایلجان»:
نیکا شاکرمی رو اول بازداشت کردن، بعد بهش تجاوز کردن، بعد کشتنش و بعد چندساعت بعد از این ماجرا‌ها مادرش ساعت ۱۱:۳۰ شب باهاش تلفنی حرف زده؟! بی‌بی‌سی به صورت مستند بازگشت مردگان رو اثبات کرد. سبحان‌الله!

 علی علیزاده (با اشاره به توییت آذر منصوری):
هیچ خبر غیرمستندی از BBC و اینترنشنال به تنهایی توان ایجاد بحران امنیتی در فضای ایران را ندارد. آنچه اجازه می‌دهد این اخبار بحران‌ساز شوند، تأیید ضمنی، ضریب دادن و مشروعیت بخشیدن به این اخبار توسط نیرو‌های داخلی است. از این منظر، بخشی از اصلاح‌طلبان رسماً مکمل پروژه‌های ایران ستیزانه رسانه‌ای غرب شده‌اند.

محمد رستم‌پور:
از سه نویسنده گزارش بی‌بی‌سی فقط یک نفر شناخته شده است، «برترام هیل». برترام، آوریل سال پیش، جایزه مستند تحقیقی سازمان عفو بین‌الملل را از آن خود کرده است. سازمان عفو بین‌الملل در اتهام‌زنی و پرونده‌سازی علیه ایران، سابقه‌ای طولانی دارد. ‎#نیکا_شاکرمی

 محمد فراهانی:
در سندی که بی‌بی‌سی به نقل از مأموران منتشر کرده آمده که نیکا شاکرمی ساعت ۸:۱۵ شب بازداشت شده، اما مادر نیکا همان موقع در مصاحبه با رادیو فردا گفته بود آخرین بار حدود ساعت ۱۱:۳۰ با نیکا صحبت کرده. چطور نیکا ساعت ۸ بازداشت شده، اما ساعت ۱۱:۳۰ با مادرش تماس داشته؟

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر