Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:44:44 GMT

وزارت ورزش به دنبال افزایش پاداش قهرمانان ناشنوا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۰۰۶۰

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به کمیته مستقل المپیک ناشنوایان تلاش می‌کنیم با رایزنی سجادی پاداش ورزشکاران ناشنوا را افزایش دهیم.

محمد پولادگر در مراسم بدرقه کاروان ناشنوایان ایران به المپیک برزیل اظهار داشت:

از همه فدراسیون‌هایی که برای برگزاری اردوهای کاروان ناشنوایان کمک کردند تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به تیشه‌گران که در این سال‌ها توانستند اتفاقات خوبی را در ورزش ناشنوایان رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص موضوع مبلغ پاداش‌های ورزشکاران ناشنوا گفت:

به دلیل وجود کمیته مستقل المپیک ناشنوایان موضوع پاداش این ورزشکاران از کمیته پارالمپیک جدا شده است، اما این قول را می‌دهیم که با رایزنی سجادی در دولت، پاداش ورزشکاران ناشنوا را نیز افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد:

حضور همه ما در اینجا به معنی آن است که فارغ از هر نتیجه ای که در المپیک کسب کنید به کرامت و تلاش‌های شما احترام می‌‌گذاریم و به خاطر برگزاری اردوهای شبانه روزی که در یک سال گذشته صورت گرفته تشکر می‌کنم.

پولادگر اظهار کرد:

کسب عنوان های مختلف وررشکاران ناشنوا در مسابقات جهانی قابل تقدیر است و این توقع را داریم که این افتخارات در المپیک برزیل تکرار شود. امیدوارم که همه کاروان بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای کشور باشند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت زبان عربی بین ستارگان سرزمین پارس؛ مهم ترین عرب زبان های فوتبال ایران استراماچونی 8 تایی شد؛ شکست 8-2 الغرافه مقابل شباب الاهلی روی کین: کریستیانو رونالدو خریدی تبلیغاتی بود ولی هنوز هم می‌تواند برای تیمش مفید باشد رئال مادرید با 7 امتیاز از 6 بازی قهرمان لالیگا می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • امروز دولت ۲۳۰ میلیارد تومان به ورزشکاران پاداش داد + فیلم
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند