Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: ۷۱ کاروان سلامت طی سال گذشته با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار این استان به مردم خدمات ارائه کردند.

«محمد باقر خلفی »  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایران اکونومیست اظهار داشت : با اعزام این کاروان ها برای ۱۵ هزار و ۶۵۴ نفر در هفت شعبه و ۸۳ خانه هلال خدمات غربالگری، تست فشار خون و تست قند خون  انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح پنجره های امید با عناوین حامیان سلامت و حامیان کرامت یکی دیگر از طرح های اجرا شده به منظور  رفع  نیازهای معیشتی ، بهداشتی  و درمانی با مشارکت خیرین  بوده که درسال جاری به بیش از ۱۵ هزار و ۲۳۴ نفر از افراد قشر آسیب پذیر بویژه خانواده های متاثر از بیماری کرونا ، بیش از  چهل و سه میلیارد ریال خدمات حمایتی درمانی ویژه بیماران  و بسته های  معیشتی و اقلام ضروری اهدا شد.  

خلفی افزود:  در طرح ارمغان مهر در سال جاری به ۸۸۷ نفر از اقلام آموزشی اهدا شد و همچنین تعدادی تجهیزات پزشکی اهدایی مانند ویلچر، کپسول اکسیژن و عصا توسط خیرین به بانک امانات جمعیت هلال احمر اهدا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت خانه های هلال پرداخت و افزود: ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه در برابر سوانح و فعالیت های بشر دوستانه، افزایش آمادگی جوامع محلی در برابر سوانح، کاهش آسیب پذیری در برابر سوانح با رویکرد تاب آوری،  توسعه ظرفیت های داوطلبانه در جوامع محلی و مسوولیت های اجتماعی از جمله اهداف فعالیت خانه های هلال است.

وی گفت: خانه های هلال فعالیت خود را در زمینه های آموزشی، امدادی، فرهنگی، حمایتی و امثال آن در شعب کرج، ساوجبلاغ، نظر آباد، فردیس، اشتهارد و طالقان آغاز کرده اند.

خلفی افزود: خانه هلال پل ارتباطی است که می تواند نقش موثری را در تأمین نیازهای اقشار آسیب پذیر و محرومان ایفا کند و فرصت مناسبی برای خدمات رسانی به مردم در نقاط محروم و دور افتاده است.

وی بیان داشت  که با تاسیس خانه های هلال  به دنبال توسعه آموزش های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: عضو گیری برای فعالیت های آموزش همگانی،  پاسخگویی به موقع و مناسب در زمان حوادث و مخاطرات ،  ایجاد بسترهای تاب آوری هرچه بیشتر جوانان از جمله اهداف راه اندازی خانه های هلال به شمارمی رود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: البرز ، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: البرز سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی