Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:32:21 GMT

۱۳۹ مددجوی ندامتگاه فردیس از زندان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۱۶۵۰

۱۳۹ مددجوی ندامتگاه فردیس از زندان آزاد شدند

به گزارش ایرنا،«حسین ناصرخاکی» شامگاه سه شنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان فردیس ،افزود:  میزان بدهی این زندانیان  ۴۶ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ۲۵۵ هزار ریال بود که  با تلاش مددکاران اجتماعی ، حمایت و گذشت شایگان زمینه آزادی این تعداد زندانی فراهم شد.

وی بیان داشت: از این تعداد زندانی  چهار نفر آنان  محکوم به قصاص بودند که با گذشت اولیای دم زندگی دوباره پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصرخاکی گفت : اکنون ۲۵ زندانی محکوم مالی در شهرستان فردیس وجود دارد  که از این تعداد ۲ زندانی زن هستند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان و هم ستاد دیه با هدف آزادی جرائم غیر عمد و محکومین مالی تاسیس شد، اظهار داشت:  انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس با هدف حمایت از خانواده زندانیان و آزادی زندانیان اقدامات موثری را برداشته است.

«یوسف رزقی» رییس دادگستری شهرستان فردیس نیز در این آیین گفت: ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند،  بزرگترین نهاد مردمی کشور است که  در سال ۱۳۶۹ با همت شهید اسداله لاجوردی  رییس وقت سازمان زندان ها تشکیل شد.

وی افزود: چشم زندانیان و خانواده های آنان به مجالس است گلریزان است که امیدوارم بتوانیم در این جشن گلریزان شاهد آزادی تعداد قابل توجه شهرستان فردیس و استان البرز باشیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس هم گفت:  از ۱۳۹ مددجوی آزاد شده سال گذشته این شهرستان تاکنون زمینه اشتغال ۲۵ مددجوی آنها فراهم شده است.

«غلامرضا نادری نژاد»  افزود: از ابتدای فروردین تاکنون ۱۲ زندانی با کمک انجمن حمایت از زندانیان از ندامتگاه فردیس آزاد شده اند.

مهین باقری مجدی رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران تهیدست قائم (عج ) کرج نیز در این مراسم  گفت: مگر می شود در مقابل یک انسان دیگر بی تفاوت بود؛ در چنین مواقعی  همیشه خود را جای طرف مقابل می گذارم.

وی افزود: سال گذشته حدود هشت زندانی از زندان آزاد کردیم؛ به مناسبت روز مادر ۲ زندانی زن و به مناسبت روز پدر۲ زندانی مرد آزاد شدند و امشب هم با کمک خیرین موسسه حضرت قائم (عج ) ۴۷۰ میلیون ریال  برای آزادی زندانیان هدا شد.

برچسب‌ها البرز آزادی زندانیان فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز آزادی زندانیان فردیس البرز آزادی زندانیان فردیس انجمن حمایت از زندانیان آزادی زندانیان شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند