Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:59:25 GMT

مرد ۶۰ ساله‌ای در سد مهاباد غرق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۱۷۵۱

مرد ۶۰ ساله‌ای در سد مهاباد غرق شد

به گزارش «تابناک»، رحمان احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به دریافت تماس مردمی در خصوص غرق‌ شدن یک مرد در داخل سد مهاباد افزود: با حضور ماموران آتش‌نشانی این سازمان به محل حادثه اعزام و توانستند جسد بی‌جان این فرد را از آب بیرون بکشند.

وی ادامه داد: یک فرد سالمند حدود ۶۰ ساله، با هویت مشخص که به همراه خانواده در حاشیه سد مهاباد حضور داشتند، اقدام به شنا کرده و دقایقی بعد از ورود به آب غرق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه با تلاش شهروندان و نیروهای این سازمان بدن بی جان این فرد از آب خارج می‌شود، اضافه کرد: با حضور نیروهای اورژانس به رغم عملیات احیا، فرد غرق شده جان خود را از دست داده بود.

احمدی بیان کرد: احتمال اینکه این فرد بر اثر سکته قلبی و یا عدم آشنایی کافی با فنون شنا و بالا آمدن سطح آب غرق شده باشد، وجود دارد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز ۶ نفر براثر غرق شدگی جان خود را در سد مهاباد از دست داده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان آذربایجان غربی مهاباد غرق شدن سد مهاباد ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان سد مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!