Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های این استان پرورش آبزیان است که در راستای توسعه این صنعت، فعالان پرورش میگوی بوشهر حمایت ویژه می‌شوند.

به گزارش ایران اکونومیست، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از علی باستین در نشست با فعالان پرورش میگو  اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم پرورش‌دهندگان میگو در استان بوشهر بیمه اجباری استخرهای پرورش در برابر برخی حوادث بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم اکنون با هماهنگی و تدابیر اندیشیده شده این مشکل برطرف و عملیات ذخیره‌سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی این  استان آغاز شده است.

باستین با بیان اینکه بیمه اراضی پرورش میگو در استان اختیاری شده است، گفت: این تصمیم سبب رضایت و امیدواری و انگیزه بیشتر پرورش‌دهندگان برای فعالیت بیشتر در زمینه پرورش و ذخیره‌سازی بچه میگو در استخرها شده است.

 سال گذشته در سطح ۶ هزار و ۵۸ هکتار ذخیره سازی بچه میگو در استان بوشهر انجام و در مجموع ۲۸ هزارتن میگوی پرورشی از استخرها تولید شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بوشهر ، میگو ، آبزیان دریایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بوشهر میگو آبزیان دریایی پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ سید محمد نور موسوی با اعلام این خبر افزود: این حجم آبگیری در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و پارسیان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: حفظ پوشش گیاهی، افزایش آب سفره‌های زیر زمینی، رونق کشاورزی در پایین دست سازه‌ها، ایجاد اشتغال در جوامع محلی، افزایش رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک مهم‌ترین فواید سازه‌های آبخیزداری است.

کد خبر 6098388

دیگر خبرها

  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود