Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:38:17 GMT

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت/ فولاد و صنعت نفت محکوم شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۴۲۰

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت/ فولاد و صنعت نفت محکوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد:

*با توجه به شکایت داریوش هرندی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پی شکایت آرزو صدقیانی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سجاد جعفری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۲۶ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت جواد برزکار از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت ۳۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۵ میلیون ریال قرار رد صادر.

*در پی شکایت حسین قنبرنژاد از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۳۴ میلیون و ۲۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ لفمجانی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۷ میلیون و ۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت محمد قریشی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت مجید عیدی از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۹ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرزاد طیبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران)، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۹۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت علی بشیری از باشگاه نود ارومیه، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد عوی را صادر کرد.

*در پی شکایت علی یحیی زاده از باشگاه نیروی زمینی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

کد خبر 5471455

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم صنعت نفت آبادان فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو جام حذفی جام جهانی 2022 قطر ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ باشگاه به پرداخت مبلغ توجه به شکایت پی شکایت ۳ میلیون مبلغ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد