Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:47:57 GMT

محور آشخانه-بجنورد برای انجام اقدام عمرانی بسته شد 

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۴۳۲

محور آشخانه-بجنورد برای انجام اقدام عمرانی بسته شد 

حمیدرضا شادمهری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای عملیات پایدارسازی این جاده از امروز آغاز می شود که این اقدام در حد فاصل دوراهی خندقلو به طول ۵۰۰ متر خواهد بود و این مسیر تا اطلاع بعدی بسته است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح دست کم یک ماه به طول می انجامد افزود: تردد وسایل نقلیه عبوری از آشخانه به بجنورد به مسیر قدیم آشخانه به بجنورد ( بدرانلو ) منتقل شده اما تردد در بجنورد-آشخانه همچنان از این مسیر بزرگراهی قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره نگهداری راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مسیر بجنورد-آشخانه در بهار سال ۹۹ در محدوده دوراهی خندقلو دچار رانش شد که این مسیر بزرگراهی به مدت یک هفته مسدود و با انجام اقدامات عمرانی، مشکل به صورت موقت حل و جاده بازگشایی شد. 

شادمهری گفت: برای حل مشکل رانش و نشست زمین در این مسیر پر تردد نیاز بود تا اقدامات اساسی انجام شود که در این زمینه مشاور مطالعات را انجام داد و البته بررسی ها برای اجرای طرح هنوز هم ادامه دارد. 

رییس اداره نگهداری راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تاکید کرد: مسافران و رانندگان از طریق سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها انسداد یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی اطلاع حاصل کنند.

بر اساس این گزارش محور بجنورد- آشخانه از مسیرهای مهم کشور و استان است و برخی سال ها بیش از ۶ میلیون خودرو از آن عبور می کند، با توجه به بالا بودن میزان تردد در مسیر مذکور سرعت دادن به انجام کارهای مربوط به بازگشایی محور مورد تاکید مسوولان استان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، جاده بجنورد - آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو، به دنبال بارندگی های شدید بهار سال ۹۹ به علت رانش زمین، دچار مشکل و ناایمن شد و تا زمان حل مشکل، تردد خودروها از این محور ممنوع و از طریق جاده قدیم بدرانلو انجام شد. 

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های سخت گذر این استان محسوب می شوند. 

آشخانه، مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵  کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی