Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای سلامت بخش ویژه خارگ اظهار داشت: در جزیره خارگ همکاری بین بخشی یکی از مهم‌ترین عوامل ارتقا سطح سلامت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از حوزه‌های سلامت برای اعتلا نیاز به هم افزایی سازمان‌های مختلف دارد اضافه کرد: در حوزه سلامت شهروندان جزیره خارگ دو موضوع مهم یعنی پیش بینی و پیش گیری در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ افزود: هر جامعه‌ای که در عرصه سلامت گام‌های بلند و مؤثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از نفوذ پشه آئدس صورت گیرد، تصریح کرد: اگر چه این بیماری ویروسی تاکنون موردی از ابتلاء و یا بیماری مشکوک را در این جزیره موجب نشده اما انجام اقدامات پیشگیرانه در دستور کار حوزه سلامت جزیره قرار گیرد.

دشتی‌زاده خاطر نشان کرد: سلامت مهمترین ثروت است و ارتقا کیفیت زندگی نیازمند مشارکت عمومی مردم است سهم مردم در ارتقا سطح سلامت درصد کمی برآورد شده است که با اصلاح رفتار و شیوه زندگی، مردم نقش عمده‌ای را در این مهم ایفا می‌کنند.

کد خبر 5471516

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش ایلام گرگان امام حسن مجتبی ع ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت