Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:54:21 GMT

تصادف زنجیره‌ای در دزفول ۶ مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۸۱۴

تصادف زنجیره‌ای در دزفول ۶ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز چهارشنبه افزود: حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح امروز تصادف زنجیره‌ای بین سه خودروی پژو ۴۰۵، پراید و کامیون باری در جاده دزفول به سمت سه راهی بنوت (روبروی کوره آجرپزی) به وقوع پیوست که ۶ مصدوم برجا گذاشت.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول مبنی بر برخورد این خودروها، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از پایگاه‌های اورژانس صفی آباد و خیبر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمارزاده با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، گفت: این حادثه بدون فوتی بوده و ۶ نفر مصدوم نیز پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای تکمیل روند درمان به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

به گزارش ایرنا سه راهی بنوت در جاده شوش به شوشتر و در حوزه استحفاظی شهرستان دزفول واقع شده است؛ عملیات تعریض این جاده به کندی پیش می‌رود و همواره حوادث تلخ منجر به مرگ در آن رخ می‌دهد. 

برچسب‌ها دزفول خوزستان تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان تصادفات جاده ای دزفول خوزستان تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان