Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای جعفرزاده گفت: بیش از سه تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در راستای بازرسی انجام گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن بین راهی هشترود، کشف، توقیف و جمع آوری شد که با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، ریاست شبکه و کارشناسان بهداشت محیط معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد کل بازدید ها‌ی انجام شده در طول پارسال را ۹ هزار و ۹۸۲ مورد، تعداد اماکن تعطیل شده را ۲۰ مورد و موارد معرفی به مراجع قضایی را ۲۵۰ مورد اعلام کرد.

از شهروندان محترم درخواست می‌ شود در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید، انقضا و پروانه بهره برداری محصول مواد غذایی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در اماکن و سوپرمارکت‌ها با سامانه دریافت شکایات مردمی ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به تخلفات موجود رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان معدوم سازی مواد غذایی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • کاهش آلرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش آلفرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان