Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:16:16 GMT

ارائه خدمات ویژه اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد در شب های قدر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۹۷۸

ارائه خدمات ویژه اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد در شب های قدر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، همزمان با فرارسیدن شبهای قدر، شهرداری مشهد خدمات ویژه ای را برای سرویس دهی به شهروندان در بخش های اتوبوسرانی و قطار شهری در نظر گرفته است که شامل اختصاص اتوبوس و مینی‌بوس از مسیر حرم مطهر به نقاط مختلف شهر و همچنین تغییر ساعت خدمات رسانی قطار شهری مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس‌دهی ۱۱۴۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهروندان​

علی‌اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ۱۱۴۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس  به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.

وی گفت: ۹ پایانه موقت در نزدیک‌ترین نقاط اطراف حرم‌مطهر رضوی با اختصاص ۲۴ مسیر، جهت برگشت عزاداران ایجاد شده است که شامل شارستان شیرازی، میدان شهدا، مسجد گوهرشاد، میدان بیت‌المقدس، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، ابتدای خیابان خرمشهر، شارستان(طبرسی) و پایانه‌های شهید گمنام، شهدا و شهید هاشمی نژاد است.

سرویس‌دهی ویژه خط یک و ۲ قطارشهری مشهد

وحید مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد نیز از سرویس‌دهی ویژه خط یک و ۲ قطار شهری در شب‌های قدر خبر داد.

وی گفت: امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، سرویس‌دهی به مسافران خط یک و ۲ قطار شهری از ساعت ۶ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

مبین‌مقدم افزود: روز جمعه ۲ اردیبهشت‌ماه و مصادف با شب بیست و یکم ماه رمضان نیز سرویس‌دهی در خط یک و ۲ از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روز یکشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه و مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان نیز سرویس‌دهی در خط یک و ۲ از ساعت ۶ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد انجام خواهد شد.

مبین‌مقدم در ادامه گفت: سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط یک متناسب با ساعات اوج مسافری تغییر می‌کند و بر همین اساس، سرفاصله زمانی حرکت قطارها در ساعات شلوغی به‌طور میانگین ۵ دقیقه پیش‌بینی‌شده است. سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط ۲ نیز ۱۰ دقیقه برنامه‌ریزی‌شده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شب قدر اتوبوسرانی مشهد قطار شهری مشهد شهرداری مشهد سرویس دهی قطار شهری خط یک و ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟