Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:49:28 GMT

زیبال، پرداخت یار همیشه در دسترس صنعت پرداخت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۵۶۹

زیبال، پرداخت یار همیشه در دسترس صنعت پرداخت

از نقاط قوت شرکت پرداخت یار زیبال، می‌توان به سرعت در پاسخ دهی و دانش بالای متخصصان و پشتیبانان فنی آن اشاره کرد که به واسطه آن،  در مدت ۴سال  توانسته است پذیرندگان خود را راضی و وفادار نگه دارد.

همراه ما باشید تا ضمن معرفی درگاه پرداخت زیبال، راهکارهای پرداختی مهمی که این پرداخت یار در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگاه پرداخت واسط زیبال چه تفاوتی با درگاه مستقیم دارد؟

در حالت کلی دو نوع درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد که از طریق آن‌ها، پرداخت‌های اینترنتی انجام می‌شوند:

درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

درگاه پرداخت اینترنتی واسط

شما درگاه مستقیم را باید با درخواست از PSPها که شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت هستند، دریافت کنید که فرآیندی طولانی و هزینه‌بردار به شمار می‌رود.  ضمن اینکه سرویس‌هایی که به همراه درگاه پرداخت مستقیم به شما ارائه‌ می‌شوند، بسیار محدود و گاهی اوقات همراه با هزینه‌ای جداگانه خواهند بود.

نکته بعدی، بحث پشتیبانی درگاه مستقیم است. بسیاری از افرادی که درگاه پرداخت مستقیم را در سایت خود قرار داده اند، از کیفیت پاسخ‌دهی و حمایت تیم پشتیبانی ناراضی بودند و همین امر دلیلی برای اقدام مجدد جهت دریافت درگاه پرداخت واسط شده است.

"گفتنی است زیبال حمایت تمام و کمال از متقاضیان درگاه پرداخت و آگاهی‌رسانی و مشاوره رایگان به صاحبان کسب و کار را، یک رویکرد اصلی دانسته است. به همین دلیل، متقاضیان و پذیرندگان درگاه پرداخت زیبال، از تیم پشتیبانی این پرداخت یار، تحت عنوان یک مزیت نسبت به سایر ارائه دهندگان درگاه اینترنتی یاد می‌کنند."

اما راه ساده‌تر و سریع‌تری برای فروش از طریق وب سایت و مدیریت پرداخت‌های اینترنتی مشتریان وجود دارد؛ درگاه پرداخت اینترنتی واسط.

شما با مراجعه به وب سایت یکی از پرداخت یارهای رسمی و معتبر بانک مرکزی مانند پرداخت یار زیبال و تکمیل مراحل ثبت نام،  می‌توانید به درگاه پرداختی امن و سریع با کمترین میزان قطعی دسترسی داشته باشید. همچنین بدون پرداخت هزینه جداگانه، از تمام سرویس‌ها و راهکارهای پرداختی زیبال استفاده نمایید.

"لازم به ذکر است درگاه پرداخت واسط بدون هزینه و رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود. درحالی که درگاه پرداخت مستقیم، هزینه اولیه ثبت نام دارد."

سرویس های ارائه شده توسط پرداخت یار زیبال به صاحبان کسب و کار

- امکان تعریف چندین شماره حساب در کسب و کارهای چند شریکی و واریز سهم هر فرد به صورت خودکار، با نسبت تعیین شده، در زمان دلخواه درست پس از انجام هر تراکنش (سرویس تسهیم)

- امکان استفاده از 5 درگاه به طور همزمان و هدایت لحظه‌ای تراکنش‌ها به سریع‌ترین و بدون اختلال‌ترین درگاه، تنها با یکبار ثبت نام (مسیردهی هوشمند)

- اپلیکیشن درگاه پرداخت

- کارمزد پایین فقط بابت تراکنش‌ها

- درج لوگو و نام کسب و کار در صفحه پرداخت (درگاه پرداخت اختصاصی)

- امکان تسویه در زمان دلخواه 

- سیستم‌های متنوع گزارش‌گیری نظیر پنل کاربری، ایمیل، اس ام اس، اپلیکیشن، بات تلگرام و… .

برای آشنایی با جزئیات هر سرویس و شرایط دریافت درگاه و فعال سازی رایگان سرویس‌ها به روی درگاه خود، می توانید از طریق شماره تلفن  02191007053 مشاوره دریافت کنید و یا از طریق سایت زیبال و چت آنلاین، ابهامات خود را برطرف نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: زیبال صنعت کیفیت واسط درگاه پرداخت اینترنتی درگاه پرداخت پرداخت یار کسب و کار سرویس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!