Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:04:36 GMT

آغاز سمپاشی درختان اصفهان + اعلام مسیرها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۰۶۲

آغاز سمپاشی درختان اصفهان + اعلام مسیرها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سمپاشی درختان در نقاط مختلف این کلانشهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسیرهای سمپاشی درختان شهر در شامگاه پنجشنبه، اول اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: مسیر سمپاشی در منطقه سه خیابان ولی‌عصر (عج)، در منطقه چهار فرعی‌های خیابان مفتح و تکمیل فرعی‌های جانبازان و فجر، در منطقه پنج کندرو میرزاکوچک‌خان، خیابان شریعتی غربی و شرقی و تکمیل خیابان‌های چهارباغ بالا، آزادی و کاویان، ادامه بلوار ارتش و سهروردی و سپاهان شهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سمپاشی در منطقه شش شهرداری در پارک آبشار دوم و سوم، در منطقه هفت خیابان ابوریحان و جنگل‌های خورزوق، در منطقه هشت خیابان شکوفه، خیابان نیروی هوایی، پرتمان، تامه و اصفهان ویلا، در منطقه ۹ خیابان وحید خیابان سرداران و فرعی‌های مادی قمیش حدفاصل زیتون تا گل نثار در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید اردستانی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی از تمدن به سمت محله اطشاران، باغ بانوان طلوع و تاکسیرانی و خیابان هفت تیر و مجموعه ۲۰۰۰ در منطقه ۱۰، خیابان‌های امام حسین (ع)، جهادگران و ادامه باند کندرو امام خمینی (ره) و خیابان و پارک امین آباد همچنین خیابان نگارستان جنوبی و محمدباقر صدر شرقی در منطقه ۱۲ و بلوار ارغوانیه در منطقه ۱۵ در شامگاه پنجشنبه _یکم اردیبهشت ماه_ سمپاشی می‌شود.

وی در خصوص مسیرهای سمپاشی شامگاه شنبه (سوم اردیبهشت‌ماه)، اضافه کرد: خیابان شریف‌واقفی در منطقه سه، فرعی‌های خیابان‌های مبارزان و هشت‌بهشت در منطقه چهار، سپاهان‌شهر در منطقه پنج، تکمیل خیابان ایثارگران و آئینه خانه در منطقه شش، پارک میخک سوزنچی و مهندسی، جنگل‌های خورزوق در منطقه هفت در این تاریخ سمپاشی می‌شود.

عرفان منش با اشاره به سمپاشی شبانه سوم اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: در منطقه هشت پارک نوش و گلستان، نارون، اردیبهشت و فرهنگ، کوچه ۷۵ امام خمینی در منطقه ۹ فرعی‌های خیابان نبوی‌منش تکمیل خیابان آتشگاه، مادی رهنان و کارلادان انجام شده و سمپاشی بزرگراه فرودگاه در منطقه ۱۰، پارک امام رضا (ع) در منطقه ۱۱، پارک استقلال و میدان‌ها، بلوار محمودآباد خیابان و پارک محمودآباد در منطقه ۱۲ و شهرک اریسون و فرعی‌ها و فرعی‌های شهدای ستار در منطقه ۱۵ انجام خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در دوره سمپاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان سعی کنند از قرار دادن خودرو خود در مسیر سمپاشی خودداری کرده، از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درب‌ها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شستشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سمپاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع رسانی و حرکت آهسته سمپاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 569781

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهرداری سم پاشي سمپاشی درختان برنامه ریزی شهری پارک های شهری درختان شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سمپاشی درختان اردیبهشت ماه فرعی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو