Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:16:22 GMT

تخریب و قلع و قمع ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در اقلید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۵۱۴

تخریب و قلع و قمع ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در اقلید

امیرحسین انصاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در اقلید با تأکید بر اجرای قانون، اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ۲۵ مورد تفکیک، دیوارکشی و اتاق غیر مجاز در اراضی کشاورزی در منطقه طغر از توابع شهرستان اقلید با حکم دادستانی و مصوبه شورای تأمین شهرستان و با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان، مدیر و  کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقلید تخریب، قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز ما قانون است، خاطرنشان کرد: در اجرای قانون، فرد عادی و مسؤول اداره و صاحب فلان پست و مقام، فرقی برای ما ندارد.

انصاری فر یادآور شد: با کسانی که قانون را رعایت نکرده و بی قانونی کنند، در هر جایگاهی که باشند، برخورد می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید در راستای ایجاد شائبه و بحث های ایجاد شده درمورد دو ساختمان تخریب نشده در این منطقه، ، به صدور حکم برائت دادگاه که از قبل صادر شده بود، اشاره و تصریح کرد: در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در اراضی کشاورزی طغر، موضوع عدم تخریب دو ساختمان دیگر در دست پیگیری است.

وی خطاب به افرادی که قصد تفکیک اراضی کشاورزی جهت احداث باغ شهری را دارند، یادآور شد: هرگونه تفکیک و قطعه بندی اراضی، خلاف قانون بوده و با متخلفین برخورد قانونی به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی متخلفین قلع و قمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور