Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@19:30:30 GMT

گول تورهای جام جهانی را نخورید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۱۰۸

گول تورهای جام جهانی را نخورید

طی روزها و هفته گذشته در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات مختلفی درباره پیش فروش بلیت تورهای هوایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شده که به گفته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری این تورها جعلی است و هنوز مجوزی بابت پیش فروش بلیت پروازهای جام جهانی صادر نشده است.

حسن خوشخو در این باره اظهارکرد: اگر قرار بر فروش یا پیش‌فروش بلیت هواپیما برای پروازهای ایران به قطر در ایام جام جهانی آغاز شود باید در ابتدا وزارت ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه هماهنگی‌های لازم با فیفا و قطر را به عنوان میزبان انجام دهند و پس از تایید از سوی آن‌ها برای بازی‌های مربوط به ایران و حتی سایر کشورها می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تایید این وزارتخانه آغاز پیش‌فروش و فروش بلیت پروازهای جام جهانی را اعلام می کنیم اما هنوز خبری از پیش فروش این بلیت‌ها نیست چرا که فیفا اعلام کرده باید بین متقاضیان بسیاری که می‌خواهند به قطر سفر کند قرعه کشی صورت بگیرد.

خوشخو ادامه داد: تاکنون هیچ مجوزی برای هیچ ایرلاینی صادر نکردیم که بتواند بلیت‌های پرواز جام جهانی را پیش فروش کند و اگر سایت یا آژانس مسافرتی به نیابت از ایرلاین‌ها بلیتی را پیش فروش کند، مرتکب تخلف شده و قطعا با او برخورد می‌کنیم.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: باتوجه به حضور ایران در مسابقات جام جهانی از ابتدا ارتباط تنگاتنگی با این کشور داشتیم و حتی رییس جمهور در این زمینه رایزنی‌های مختلفی انجام داده است. بنابراین اگر پیش فروش بلیت پروازهای جام جهانی آغاز شود آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. از مردم هم می‌خواهیم برای خرید این بلیت‌ها و تورها عجله نکنند، آن را از طریق درگاه‌های مجاز معرفی شده انجام دهند و گول تبلغیات برخی تورهای جعلی را نخورند.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1623656

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال سازمان هواپیمایی کشوری گردشگری پیش فروش بلیت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی