Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:36:19 GMT

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۱۶۰

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر اقتصاد و دارایی روز چهارشنبه در معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی از طریق ارتباط تصویری با اشاره به تفویض اختیارات به استان‌ها به عنوان اولین وزارت خانه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران استانی این اختیارات را به نحو احسن و در راستای رفع مشکلات مردم استان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح الله سلمانی با بیان اینکه وظایف و اختیارات مهمی در این تفویض آمده است، گفت: برخی از تفویض اختیارات نیازمند اصلاح سامانه‌ها و نرم افزار است که حداکثر تا پایان خرداد ماه اصلاحات مورد نظر انجام می‌شود تا رسیدگی به امور مردم تسریع شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به نامگذاری های سال از سوی رهبر معظم انقلاب و برجسته کردن امر تولید و رفع موانع و مشکلات، با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات در این راستا، اظهار کرد: سال گذشته ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات و امسال ۸۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به فلسفه نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب و اهمیت موضوع اقتصاد در این باره، گفت: رویکرد اصلی استانداری مبتنی بر اقتصاد به خصوص اقتصاد دانش بنیان است.

جهانبخش سلمانیان یکی از ارکان مقبولیت نظام را کارآمدی به خصوص در حوزه اقتصاد عنوان کرد و افزود: از دستگاه اقتصادی استان می‌خواهیم سند تحول دولت سیزدهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر ایجاد گفتمان بومی در استان، ایجاد نظم اقتصادی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده، تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارتقای همکاری‌های اقتصادی با همسایگان را از مدیران امور اقتصاد و دارایی استان خواستار شد.

کد خبر 5471678

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه وزارت امور اقتصادی و دارایی استانداری آذربایجان شرقی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ماه رمضان 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش گرگان ایلام ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی اقتصاد و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در حاشیه این واگذاری مجری مراسم به شوخی در مورد این واگذاری به مالکان جدید گفت: دیگر راه برگشتی نیست و وارد دنیایی شدید که هیچ پیش‌بینی از آن ندارید. خدا به دادتان برسد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899042

دیگر خبرها

  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند