Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم بائو می گوید نساجی برای قهرمانی در جام حذفی باید باکیفیت تر بازی کند

میثم بائو درباره وضعیت این روزهای نساجی توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، میثم بائو درباره پیروزی نساجی و صعود به فینال جام حذفی به ایسنا گفت:

این دیدار از لحاظ فنی چیزی نداشت و به نظر من نساجی می‌توانست در چینش و سیستم بهتر کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس آمده بود که بازی را به پنالتی بکشد و این طبیعی است. نساجی هم با همین سبک مقابل استقلال بازی کرد و درگیرانه و دفاعی کار کرد. در لحظه‌ آخر تفاوت بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک مشخص می‌شود و دفاع مس تمرکز لازم را نداشت و پنالتی داد. البته دفاع مس توانست موفق عمل کند و خوب کار کرد.

او ادامه داد:

بازی در کل کیفیت فنی نداشت و مشخص نشد نساجی چگونه می‌خواهد گلزنی کند. البته در نیمه اول سعی کرد از طریق عمق به دروازه حریفش برسد اما زور نداشت و تعداد نفرات خط جلوی نساجی کم بود. بازی بیشتر استرس حاکم در ورزشگاه بود. این بازی اگر در زمین بی طرف بود و هوادار نبود، شاگردان نساجی به مشکل می‌خوردند. خدا دل هوادار و مالک دلسوز نساجی را دید. امیدوارم ادامه دار باشد تا جام به قائم‌شهر بیاید.

مربی فصل گذشته نساجی درباره فینال جام حذفی گفت:

شاگردان الهامی خیلی باید با فکر جلو بروند. با فوتبال دیشب ممکن است به مشکل بخورند. آلومینیوم تیم لیگ برتری است و از تک موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. آن‌ها سخت کوش هستند و با شناختی که از بازیکنانش دارم می‌دانم کار برای نساجی خیلی سخت است. آلومینیوم هم می‌تواند خوب دفاع و خوب حمله کند و این می‌تواند برای دردسرساز شود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با کیفیت‌ تر بازی کند.

او درباره شور هواداران نساجی و جو ورزشگاه آزادی بیان کرد:

در در قائم‌شهر به دنیا آمدم و در دل این مردم بودم. مردم قائم‌شهر عاشق نساجی هستند و همه در این شهر فوتبالی هستند. فشار و تشویق‌هایشان باعث شد در دقیقه ۱۱۸ بازیکن مس پنالتی دهد. این مردم عاشق هستند. قول می‌دهم در تبریز هم حداقل ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند. ۱۲ ساعت تا تبریز راه است اما مردم این تیم را دوست دارند و به ورزشگاه می‌روند.

بائو در پایان اضافه کرد:

من سال گذشته در نساجی بودند و مدیری در این چند سال مثل رضا حدادیان ندیدم. او یک جنتلمن به تمام معناست و انگار ۲۰ سال در تیم‌های اروپایی کار کرده و امروز به ایران آمده است. همه شرایط را درک می‌کند و مردم باید قدرش را بدانند. من به عنوان هوادار نساجی از او تشکر می‌کنم. امیدوارم ادامه دار باشد و تیم نساجی با کسب جام مالک باشگاه و مردم مازندران را خوشحال کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم اولین حضور نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی؛ کدام تیم به اولین قهرمانی اش می رسد؟ سیمونه اینزاگی: ابتدا می گفتند ما مدعی اصلی اسکودتو هستیم و بعد کاملا ما را خط زدند روی کین: این منچستریونایتدی نیست که برایش بازی کردم؛ شرایط غم انگیز است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میثم بائو جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

ترکیب هوادار به شرح زیر است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی

دیگر خبرها

  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند