Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شبکه بانکی، ۲۵ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان در طی سه سال خدمات مالی ارائه کرده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "علی وحدت" رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست پایانی مجموعه نشست‌های خبرگی که با حضور محمد صنایع بازرس کل امور واحد‌های تابعه مجلس، ریاست جمهوری و امور خارجه سازمان بازرسی کل کشور، محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده و شرکت‌های دانش‌بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار شد، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست‌ها اظهار کرد: نشست‌های خبرگی که در طول یک‌سال با همکاری پارک علم و فناوری استان البرز برگزار شد با استقبال کم‌نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مواجه شد و چند هزار شرکت فعال در عرصه دانش‌بنیان توانستند از این نشست‌های تجربگی و توانمند‌سازی به خوبی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های خبرگی در راستای توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور است، گفت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، این نشست‌ها باید با هدف انتقال تجربه شرکت‌های بزرگ موفق به شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها توسعه یابد.

وحدت درباره عملکرد صندوق نوآوری اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی با منابع محدودی که در اختیار داشت، طی سه سال اخیر با اهرمی کردن و همکاری با شبکه بانکی کشور نزدیک به 25 هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات مالی ارائه کرده است که امیدواریم این منابع در سال جاری با توجه به شعار سال افزایش پیدا کند.

وی با معرفی خدمت اوراق نوآوری به عنوان خدمات صندوق نوآوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ گفت: نخستین اوراق نوآوری برای یک شرکت داروسازی دانش‌بنیان در سال گذشته با حمایت صندوق نوآوری و همکاری بانک کارآفرین منتشر شد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه خواستار همکاری سازمان بازرسی و برگزاری جلسات جهت بررسی و رفع مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

گفتنی است، نشست‌های خبرگی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری پارک علم و فناوری البرز با ده‌ها تولید‌کننده و کارآفرین در سال گذشته برگزار شد و توانست در حوزه منابع انسانی، توسعه بازار، صادرات، زنجیره تامین منابع، شبکه‌سازی، تحقیق و توسعه، ارتباط با مشتری و ... تجربیات شرکت‌های بزرگ و موفق کشور را در اختیار شرکت‌های کوچک و استارتاپ ها قرار دهد.

حمایت 500 میلیارد تومانی صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تجهیزات پزشکیپرداخت 22 هزار میلیارد تومان تسهیلاتِ صندوق نوآوری برای حمایت از دانش‌بنیان‌های کشور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان هزار میلیارد تومان نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ برنامه «راهیان پیشرفت»، توسط خانه نوآوری و فناوری ایران با هدف ترویج دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آگاهی جامعه استعدادهای برتر و نخبگان، برگزار می‎شود.

این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیئت امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

گام اول این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان 1402 و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مانند مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با  توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود