Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:14:29 GMT

«حاج جلال» و «کوله هایی پر از لیمو» رونمایی شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۶۸۴۸

«حاج جلال» و «کوله هایی پر از لیمو» رونمایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از چاپ سی‌ام کتاب «حاج جلال» و رونمایی از کتاب «کوله‌هایی پر از لیمو» روز گذشته سه شنبه ۳۰ فروردین همزمان با افتتاح پردیس سینمایی مهر با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی و مردم در شهر همدان برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر و جمعی از مسئولان حوزه هنری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی سماوات رئیس حوزه هنری همدان و احمدرضا جعفریان، معاونت سینمایی حوزه هنری در ابتدای این مراسم سخنرانی کرده و پس از آن نماهنگی با حضور سینماداران قدیمی که در آن ابعاد مختلف بازسازی سینما قدس شهر همدان که پس از بازسایی به نام پردیس سینمایی مهر تغییر نام داده به نمایش گذاشته شد و پس از آن از سعید شرفی، جلال ورمزیار، مهدی قره خانی نژاد، مهدی بیا، محسن عسگری، امیر بهمن ازمیری و مترضی زهره تجلیل شد.

در ادامه با حضور مسئولان و نویسندگان دو کتاب بر روی صحنه از جلد سی‌ام کتاب «حاج جلال» رونمایی شد؛ حاج جلال پدر گرانقدر حمیدرضا حاجی بابایی است که شجاعانه و با اخلاص تقدیرش را می‌پذیرد و فرزندانش را به قربان‌گاه عشق و معرفت می‌فرستد و بر آن چیزی که از سر می‌گذراند، صبر می‌کند. او در این راه دو پسر و دو دامادش را از دست می‌دهد. این کتاب به قلم لیلا نظری در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

«کوله‌هایی پر از لیمو» کتاب بعدی بود که برای اولین بار رونمایی شد. این کتاب نیز مجموعه خاطرات معلم و سردار شهید علیرضا حاجی بابایی، فرمانده محورهای عملیاتی غرب و جنوب به قلم محسن صیفی‌کار است. شهید علیرضا حاجی بابایی برادر گرانقدر حمیدرضا حاجی بابایی و فرزند حاج جلال هم هست.

کد خبر 5471765 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سوره مهر رونمایی کتاب معرفی کتاب حوزه هنری همدان معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی اسباب بازی ایرانی سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران بنیاد ملی بازی های رایانه ای انتشارات سروش فلسطین بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی ایران فرهنگسرای رسانه مقاومت فلسطین ترجمه انتشارات سوره مهر حاجی بابایی حوزه هنری حاج جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد