Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حسین لویی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد اجرای مرحله پنجم طرح خرید شفاف، اظهار کرد: از فردا به صورت رسمی اجرای مرحله پنجم طرح خرید شفاف یا همان درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی تمامی کالاهای مصرفی و سرمایه‌ای (به جز ۱۳ گروه کالایی) اجرا می‌شود.

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه‌های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت افزود: از قبل هماهنگی‌ها انجام شده و تمامی فعالان نسبت به اجرای این طرح متعهد شده اند بنابراین در این مرحله ما چالش اجرا یا عدم اجرای طرح را نداریم بلکه چالش ما درست اجرا کردن طرح و درج قیمت‌های واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت‌های واقعی را احصا کرده ایم

وی در مورد اینکه چگونه می‌توان تشخیص داد که قیمت‌های درج شده واقعی است، گفت: یک بانک اطلاعاتی را آماده کرده ایم و ریز اطلاعات آبان ماه و بهمن ماه پارسال را داریم که بر اساس این اطلاعات، قیمت‌های واقعی را احصا کرده ایم. اگر تولیدکنندگان بر اساس این معیارها قیمت‌ها را درج کنند منطقی است اما اگر عددهای نادرستی بزنند، قابل تشخیص بوده و برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

حسین لویی تصریح کرد: قیمت روی کارتن و بسته بندی کالاها درج می‌شود؛ به عنوان مثال همانگونه که قیمت کیک روی بسته بندی محصول درج می‌شود قیمت موبایل، یخچال یا هر کالای سرمایه‌ای دیگری روی کارتن یا بسته بندی محصول درج خواهد شد.

درج قیمت واردکننده روی کالاهای وارداتی

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه‌های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت گفت: روی کالاهای تولید داخل قیمت تولیدکننده و حداکثر قیمت مصرف کننده و روی کالاهای وارداتی قیمت واردکننده و حداکثر قیمت مصرف کننده درج می‌شود.

کد خبر 5471784 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: درج قیمت تولیدکننده روی کالا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت کالاها وزارت جهاد کشاورزی بورس بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت تحريم اقتصادي روسيه بانک مرکزی نهضت ملی مسکن ارز رسمی سید احسان خاندوزی علی صالح آبادی سید جواد ساداتی نژاد بورس تهران وزارت نیرو صادرات غیرنفتی قیمت های واقعی درج قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود