Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روابط عمومی فرمانداری دیلم، روز چهارشنبه به نقل از اسماعیل عباسی در اولین جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان  افزود: کارگران مولدان تولید هستند و باید امنیت شغلی و روانی و همچنین شرایط معیشتی پایداری داشته باشند.

وی اظهارداشت:  شرکت های نفت و گاز که قصد دارند در محدوده این شهرستان فعالیت خود را آغاز کنند،  مکلفند با هماهنگی و معرفی نامه مکتوب از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم  اقدام به جذب نیرو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت:  در صورت همکاری و هماهنگی نکردن شرکت های نفت و گاز با اداره کار شهرستان ، مطابق قانون با آنها بر خورد می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیلم یادآورشد: انتظار ما از شرکت های نفت و گاز به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی آنها بسیار بالاتر از آن چیزی است که اکنون صورت می پذیرد و در این زمینه همکاری های بیشتری داشته باشند.

شهرستان دیلم در انتهای شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات مهم نفتی و گازی جنوب کشور  قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب اشتغال زایی گناوه بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اشتغال زایی بوشهر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اشتغال زایی گناوه بندردیلم شرکت های نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر