Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی و اعضاء حقیقی و حقوقی، اولین جلسه از دور هشتم  هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به سابقه نظام آموزش عالی علمی کاربردی و ماهیت این نظام در تحقق سیاست‌های کلان نظام به تشریح رویکرد دانشگاه در دستیابی به اشتغال مولد پایدار پرداخت و برنامه‌ها و پروژه‌های کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی مانند تحول در ساختار کلان آموزش‌های علمی کاربردی، برنامه‌ریزی برای افزایش خلاقیت نوآوری و قابلیت کارآفرینی در دانش آموختگان، طرح ملی سرباز مهارت و طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را تبیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه کشتکار قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، طبقه بندی مدرسان این دانشگاه اعم از آموزشی، خبره و تجربی را تشریح و ضمن اشاره به اهمیت اساتید خبره ، تجربی در آموزش‌های مهارتی ، به معرفی ساختار هیأت ممیزه و وظایف و اقدامات مهم آن پرداخت. 
سپس فعال همدانی سرپرست مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی آیین نامه نحوه تشکیل و وظایف کمیته‌های علمی تخصصی مدرسان خبره، تجربی این دانشگاه را تشریح و دستور جلسه مبنی بر بررسی پرونده متقاضیان تدریس کمیسیون های تخصصی را اعلام کرد.
در این جلسه روسای جدید کمیسیون‌های تخصصی هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی انتخاب شدند.

حسین نادری‌منش به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی صنعت، محمدرضا حسنائی به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی فرهنگ و هنر، میرسامان پیشوایی به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی مدیریت و خدمات اجتماعی معرفی شدند.
گفتنی است در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای دو هزار مدرس خبره ، تجربی می‌باشد که در دور جدید هیأت ممیزه، تعداد این مدرسان افزایش یافته و گنجینه مدرسان ارزشمند و ماهر دانشگاه جامع علمی کاربردی غنی‌تر خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی حسین بلندی هیات ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی هیأت ممیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات